خبرگزاری کار ایران

در حوزه هنری اصفهان و با حضور مجید صادق‌زاده برگزار می‌شود:

جلوه‌های بصری در نگارگری در سومین نشست نگارگری و تذهیب

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۳۸

خانه تجسمی حوزه هنری استان اصفهان در ادامه برگزاری نشست‌های تخصصی نگارگری و تذهیب خود، سومین نشست خود را با عنوان جلوه‌های بصری در نگارگری برگزار می‌کند.

ایلنا: خانه تجسمی حوزه هنری استان اصفهان در ادامه برگزاری نشست‌های تخصصی نگارگری و تذهیب خود، سومین نشست خود را با عنوان جلوه‌های بصری در نگارگری برگزار می‌کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ این نشست طبق روال گذشته با حضوراستاد مجید صادق‌زاده در ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه اول آبان ماه در سالن اجتماعات خانه هنرمندان اصفهان واقع در پارک ایثارگران برگزار خواهد شد.
استاد مجید صادق‌زاده طراح و نگارگر ایرانی متولد ۱۳۴۵ در اصفهان می‌باشد و دارای مدرک کار‌شناسی ارشد نقاشی است و فعالیت اصلی وی نگارگری و تذهیب است، او یکی از مدرسان رشته نگارگری در مراکز آموزش عالی و دانشکده‌های هنری اصفهان است که تاکنون نمایشگاه انفرادی و گروهی بسیاری را برگزار نموده است.
از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به تهیه و تنظیم مجموعهٔ طراحی به شیوهٔ نگارگری با عنوان مرغ باغ ملکوت انتشارات یساولی ۱۳۸۴ تهران، همکاری در تنظیم مجموعهٔ خط و تذهیب با عنوان سروش آسمانی ۱۳۸۴ اصفهان، تذهیب برای چاپ قرآن موسسهٔ ثامن‌الائمه اصفهان ۱۳۸۵اصفهان، تذهیب برای چاپ قرآن انتشارات کانون پژوهش ۱۳۸۶ اصفهان، تنظیم جزوه‌های آموزشی نگارگری و تذهیب برای تدریس در سطوح مختلف آموزش، داوری بخش‌های نگارگری و تذهیب در جشنواره‌های متعدد فرهنگی - هنری، تصویرگری اشعار شاهنامهٔ فردوسی در سی‌دی آموزشی ادبیات پارسی ۱۳۸۶، طراحی و نظارت بر اجرا در زمینه‌های متنوعی از صنایع دستی همچون معرق، مشبک، قلم‌زنی اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز