خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

کارمندان باید مروج و نشر دهندهٔ ایده‌های دولت باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۵۳

کارمندان باید تعامل، همکاری، تصمیم گیری­های عقلانی و برنامه ریزی را از اصول کار خود بدانند.

ایلنا: رسول زرگرپور استاندار اصفهان در دیدار با کارمندان استانداری گفت: کارمندان باید تعامل، همکاری، تصمیم گیری­های عقلانی و برنامه ریزی را از اصول کار خود بدانند.
به گزارش ایلنا از اصفهان، استانداری اصفهان، رسول زرگرپور استاندار اصفهان در دیدار با پرسنل و کارمندان استانداری با اشاره به انتخابات ۲۴ خرداد گفت: مردم ایران در این انتخابات به یک گفتمان و رویکرد جدید رای دادند و رای مردم در شعار‌ها متجلی و باعثشکل گیری فضای جدیدی در کشور شد.
زرگرپور با تاکید بر اینکه در دولت تدبیر و امید اصل کار بر حرکت‌های عقلانی، تدبیر، میانه روی و احترام به خواست مردم و داشتن برنامه در امور گذاشته شده است، تصریح کرد: استانداری به عنوان دستگاه نظارتی بر دستگاه‌های اجرایی باید همسو و در راستای رویکرد‌ها و سیاست‌های دولت جدید حرکت کند.
وی با بیان اینکه همه گرایش‌های سیاسی برای ما محترم هستند، اظهار داشت: آنچه که امروز در مبنای کار قرار گرفته است برنامه، رویکرد و سیاست‌های دولت است و کارمندان نیز باید مروج و نشر دهندهٔ ایده‌های دولت باشند.
رسول زرگرپور با اشاره به اینکه تغییر برخی از رویکرد‌ها و یا اصلاح برخی از برنامه‌ها با تغییر دولت عادی است، افزود: گرچه تمام سیاست‌های کلان نظام یکسان است و همه ملزم به رعایت آن هستند ولی انتظار است که با روی کار آمدن دولت جدید با اتکا به سیاست‌ها و رویکرد‌های آن حرکت کنیم و در این رویکرد‌ها تندروی در رفتار و فعالیت‌ها جایی نخواهد داشت.
زرگرپور تعامل، همکاری و تصمیم گیری‌های عقلانی و همچنین برنامه ریزی را از اصول کار خود عنوان کرد و افزود: کارمندان دولت نیز باید با همین اصول پیش روند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه کارمندان استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در حوزهٔ فعالیت خود باید الگو برای دیگر کارمندان باشند، صریح کرد: باید این امر در تمامی رفتار‌ها و کار‌ها رعایت شود.
وی در ادامه تاکید کرد: کارمندان باید انجام درست و سریع کار مراجعه کنندگان را در دستور کار خود قرار دهند.
زرگرپور با بیان اینکه مشکلات امروز استان یک شبه بوجود نیامده است که بتوانیم یک شبه حل کنیم ابراز امیدواری کرد که با تلاش و همکاری متقابل کارمندان و مسئولین بتواند بسیاری از مشکلات موجود را مرتفع کند.
تأکید بر برنامه ریزی جلسات و کار‌ها بر مبنای رعایت اوقات نماز و اهتمام جدی به این موضوع از جمله سفارش‌های اکید استاندار به همکاران بود.
همچنین رسیدگی به درخواست‌های مراجعین و ارباب رجوع به گونه‌ای که در کمترین زمان ممکن، پاسخ مناسب به مطالبات آنان داده شود از جمله سفارشات اکید استاندار در این جلسه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز