خبرگزاری کار ایران

در نهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ایران:

روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نشان برتر گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۲۸

در این سمپوزیوم طی مراسمی، لوح و تندیس ویژه روابط عمومی بر‌تر(در بخش تکریم ارباب رجوع) به روابط عمومی ذوب آهن اصفهان اعطا شد و سید مجتبی رضوی معاون روابط عمومی لوح و تندیس ویژه را دریافت نمود.

ایلنا: نهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با عنوان روابط عمومی هوشمند، راهبرد‌ها، شیوه‌ها و ابزار‌ها با قرائت پیام ویژه آیت ا… هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در تاریخ‌های ۳۰ مهر و ۱ آبانماه در محل سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد. براساس رای هیات داوران این سمپوزیوم بین المللی، روایط عمومی ذوب آهن اصفهان به عنوان روابط عمومی بر‌تر، موفق به کسب «نشان تکریم ارباب رجوع» شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ دراین سمپوزیوم بین المللی علاوه برسخنرانی چند تن از شخصیت‌های سیاسی و علمی کشور، دکتر باقر ساروخانی، پدر جامعه‌شناسی ارتباطات ایران و دبیر کمیته علمی سمپوزیوم، دکترکریستف گینیستی رییس انجمن بین المللی روابط عمومی، و جمعی از اساتید برجسته علوم ارتباطات و روابط عمومی از داخل و خارج از کشور، مدیران و کار‌شناسان روابط عمومی۱۳۰ سازمان و نهادهای بخش دولتی و خصوصی با شعار هوشمندی، عقلانیت، تدبیر و امید، حضور داشتند.

توانمند سازی دست اندرکاران روابط عمومی، ایجاد رقابت بین روابط عمومی و کمک به جنبش نرم افزاری و علوم روابط عمومی از جمله اهداف دیگر این سمپوزیوم می‌باشد.

در پایان این سمپوزیوم طی مراسمی، لوح و تندیس ویژه روابط عمومی بر‌تر(در بخش تکریم ارباب رجوع) به روابط عمومی ذوب آهن اصفهان اعطا شد و سید مجتبی رضوی معاون روابط عمومی لوح و تندیس ویژه را دریافت نمود.

شایان ذکر است در طول برگزاری برنامه‌های سمپوزیوم مذکور تعدادی از مسولین و کار‌شناسان روابط عمومی ذوب آهن اصفهان حضوری فعال داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز