خبرگزاری کار ایران

زاون قوکاسیان در جمع خبرنگاران اصفهان تاکید کرد:

جشنواره ملی حسنات توانایی بین‌المللی شدن را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۴۶

جشنواره ملی حسنات توانایی بین‌المللی شدن را دارد و مسئولان اجرایی این جشنواره این موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

ایلنا: دبیر هنری چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با بیان اینکه درچهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان سرفصل‌های جدیدی قرار گرفته است اظهار داشت: برنامه ریزی‌های لازم برای بین‌المللی کردن این جشنواره در دستور کار است و نتایج آن تا سه هفته آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ زاون قوکاسیان با بیان اینکه تبلیغات تنها راه سوق دادن مردم به سمت انجام کار خیر نیست، اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت هنرمندان می‌توان بهترین بهره‌برداری را برای انجام امور خیر در جامعه داشت و ساخت فیلم و به ویژه فیلم کوتاه می‌تواند بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد.

وی با بیان اینکه در دوره‌های قبل فیلم‌هایی که موفق به عبور از فیل‌تر هیات انتخاب نشدند به نمایش در نیامدند، افزود: هدف اصلی ما در این جشنواره فرهنگسازی در خصوص انجام کار خیر بود که برخی از این فیلم‌ها به لحاظ محتوایی اصلا از این آیتم استفاده نکرده بودند.

دبیر هنری چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات به انتشار کتاب آثار ارائه شده در جشنواره دوم که به بخش مسابقه راه یافته بودند اشاره داشت و ادامه داد: چاپ این کتاب علاوه بر ایجاد اعتبار برای تولید کننده می‌تواند الگویی برای علاقمندان به عرصه فیلم سازی باشد.

وی ادامه داد: این جشنواره در سطح ملی موفقیت‌های خوبی را کسب کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز