خبرگزاری کار ایران

در همایش مسئولین دفاتر خدمات شهری و روستایی شهرضا – دهاقان و سمیرم تاکید شد:

مشتری مداری، تکریم و حفظ مشتریان اصل اساسی در مخابرات است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۶۶

همایش مسئولین و متصدیان دفاتر خدمات شهری و روستایی شهرستان های شهرضا – دهاقان و سمیرم پیرامون خط مشی و سیاست های کاری حوزه معاونت بازاریابی و فروش با شاخص های کاری دفاتر در زمینه خدمات تلفن ثابت وهمراه اول در سالن مخابرات شهرضا برگزار شد.

ایلنا: مدیر مشترکین و متقاضیان شرکت مخابرات استان اصفهان دراین آیین برنقش و اهمیت مخابرات در جامعه تأکید کرد و گفت: به منظور اهمیت این موضوع حوزه کاری معاونت بازاریابی و فروش در شرکت مخابرات فعالیت خود را با جدیت تمام شروع کرد و این مدیریت نیز پشتیبانی فعالیت‌ها را به عهده دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ سید جمال الدین سلطانزاده درجمع روسای ادارات سه شهرستان به همراه کارکنان و پرسنل ذیربط و ۸۰ تن از مسئولین و کارگزاران دفا‌تر پیشخوان دولت شهری و ict روستایی افزود: دفا‌تر خدماتی باید علاوه بر ارائه خدمات مشترکین بحثفروش و بازاریابی را مورد توجه خاص قرار دهند و از آنجا که عمده دفا‌تر بیشترین درآمد خود را از محل فعالیت‌های مخابرات کسب می‌نمایند ضروری است با رویکردهای جدید نیز آشنا و در جذب مشتری تلاش مضاعف نمایند.

وی در خصوص معیار‌ها و تقسیم بازار و ضوابط فروش و استراتژی بازاریابی یکسان، متفاوت، متمرکز و جایگاه یابی در بازار و روش جایگاه یابی گفت: مشتری مداری، تکریم و حفظ مشتریان اصل اساسی در مخابرات است.

در پایان این مراسم؛ به پنج تن از مسئولین دفا‌تر خدماتی از شهرستانهای سمیرم و دهاقان که بیشترین امتیاز عملکردی را کسب کردند لوح تقدیر اهدا شد.

همچنین مسئولان همراه اول پیرامون مسائل و مشکلات وعملکردهای دفاترمسائلی را مطرح و مفهوم مشتری مداری را یکی از راهکارهای مناسب و مثبت و مطلوب دانستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز