خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی استان اصفهان مطرح کرد:

اتاق بازرگانی یکی از بازوهای مدیریت استان جهت گذار از وضع موجود است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۳۵

با به کارگیری ابزارمدیریت صحیح می توان مجموعه ظرفیت ها و امکانات وسیعی که به صورت بالقوه در استان اصفهان وجود دارد را به بالفعل تبدیل نمود.

ایلنا: با به کارگیری ابزار مدیریت صحیح می‌توان مجموعه ظرفیت‌ها و امکانات وسیعی که به صورت بالقوه در استان اصفهان وجود دارد را به بالفعل تبدیل نمود. استاندار اصفهان با بیان این مطلب گفت: از همه پیشنهادات و نظرات اتاق بازرگانی به عنوان یکی از بازوهای مدیریت استان در پیشبرد اموراستفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ رسول زرگرپور در دیدار با اعضای هیات نمایندگان اتاق اصفهان تصریح کرد: یکی از موفق‌ترین نهادهایی که در جهت رفع مشکلات کشور قدم‌های موثری برداشته، اتاق بازرگانی است.

استاندار اصفهان افزود: مدیریت استان آمادگی دارد با تعامل، هم افزایی و همفکری با اتاق بازرگانی در جهت رفع مشکلات و معضلات استان گام بردارد.

وی عنوان کرد: در دو دهه گذشته علیرغم کار‌ها و تلاش‌های صورت پذیرفته، ‌ در اصفهان نرخ رشد مشکلات و معضلات از تلاش‌ها پیشی گرفته است.

زرگرپور در ادامه گفت: در اصفهان با کوهی از مشکلات روی هم انباشته شده مواجه شدم که حداقل ۴ یا ۵ سال زمان برای حل آن مورد نیاز است.

وی با اشاره به نشست خود با رؤسای بانک‌ها، بر همکاری و تعامل بیشتر اعضای اتاق بازرگانی با مدیران عامل بانک‌ها تأکید کرد.

زرگرپور با ابراز تأسف از اینکه بستری بالفعل برای توسعه در استان وجود ندارد، افزود: درحال حاضراتاق بازرگانی موفق‌ترین نهادی است که جهت رفع مشکلات کشور قدم برداشته است.

وی اظهار امیدواری نمود که همکاری و تعامل همه بخش‌ها در کنار سرمایه‌های استان و همراه با هم افزایی و هم‌فکری ابزار قدرتمندی برای حل معضلات باشد.

وی دلیل این مدعا را انجام پژوهش‌ها و فعالیت‌های علمی اتاق دانست و افزود: باور دارم که اتاق بازرگانی در سطح کشور موفق عمل نموده است.

زرگرپور در ادامه یکی از بازوهای مدیریت استان جهت گذار از وضع موجود را اتاق بازرگانی دانست و اظهار داشت: از همه پیشنهادات و نظرات در پیشبرد امور استفاده خواهیم کرد.

وی خواستار فعال نمودن شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی شد و تصریح کرد: همه باید درراستای رفع مشکلات کشور فعال باشیم.

استانداراصفهان با اشاره به اینکه از طرح‌های مطالعاتی اتاق بازرگانی استفاده خواهم کرد، بیان داشت: با همفکری و تعامل، ‌دست در دست هم، بزرگ‌ترین مشکلات را هم در استان حل خواهیم کرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان نیز جهت همکاری با مدیریت استان خصوصا در قالب شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اعلام آمادگی نمود.

در این دیدار سایر اعضای هیات نمایندگان اتاق به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسایل و مشکلات از جمله امور بانکی، مالیاتی، تامین اجتماعی، سرمایه گذاری، آب و کشاورزی، تولید و اشتغال و همگرایی و هم افزایی در جهت توسعه همه جانبه استان مطالبی را ارایه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز