خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز تکریم بازنشستگان برگزار شد:

تجلیل از بازنشستگان نمونه و خانواده معظم شهدا سازمان تامین اجتماعی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۷۲

۱۰ درصد جمعیت کل کشور را بازنشستگان تشکیل می دهند که از این میزان ۱۸۲ هزار نفر در استان اصفهان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

ایلنا: مدیر کل اداره تامین اجتماعی استان اصفهان ضمن گرامی داشت روز تکریم بازنشستگان اظهار داشت: ۱۰ درصد جمعیت کل کشور را بازنشستگان تشکیل می دهند که از این میزان ۱۸۲ هزار نفر در استان اصفهان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دادخواه با اشاره به اینکه سالیانه ۱۸ هزار میلیارد ریال برای پرداخت حقوق بازنشستگان هزینه می‌شود افزود: افزایش حقوق بازنشستگان و افزایش مبلغ بن‌های ارائه شده به این عزیزان در دستور کار این اداره قرار دارد.

مدیر کل اداره تامین اجتماعی استان تصریح کرد: انتصاب آقای تاج الدین به عنوان معاونت حقوقی و پارلمانی سازمان تامین اجتماعی کشور در امور حقوقی و مجلس می‌تواند گامی مؤثر برای رفع مشکلات بازنشستگان و افزایش رضایتمندی آنان باشد.

در ادامه رئیس کانون بازنشستگان استان اصفهان اظهار داشت: امسال سعی ما بر آن بوده است که مبلغ وام‌های ارائه شده به بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی را افزایش دهیم ولی متاسفانه این امر به نتیجه نرسید و ما توانستیم ۲ هزار و ۱۸۰ وام یک میلیون تومانی به بازنشستگان ارائه دهیم که این مبلغ تنها برای تامین هزینه‌های درمان مورد استفاده قرار گرفت.

فتح الله شاه زمانی ضمن اشاره به متفاوت بودن حقوق و مزایای دریافتی بازنشستگان در شهرهای مختلف، اظهار داشت: درخواست ما از مسئولان همانند سازی حقوق، افزایش امکانات درمانی و ساماندهی بن‌ها و مزایای ارائه شده به بازنشستگان است.

در پایان مراسم از بازنشستگان نمونه و خانواده‌های معزز شهدا اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان با تقدیم لوح یادبود قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز