خبرگزاری کار ایران

اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان خبر داد:

جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۱۵

اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان پس از انتصاب رسول زرگرپور به سمت استاندار اصفهان با مصوبات هشت گانه در جهت تقویت امنیت و عفت عمومی به بحثو تبادل نظر گذاشته شد.

ایلنا: جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور آیت الله طباطبایی نژاد نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و استاندار اصفهان و جمعی از اعضای حقیقی و حقوقی فرهنگ عمومی در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در این جلسه ضمن گرامیداشت ۲۴ ذی الحجه روز نزول آیه ولایت و آیه تطهیر و آیه مباهله و همچنین تبریک نزول سوره هل اتی و روز خانواده افزود: لازم است همه اعضا در جلسات شورای فرهنگ عمومی به صورت منظم و مستمر حضور یابند و جلسات شورای فرهنگ عمومی در هر ماه یک بار برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه جلسه شورا نخستین جلسه ای است که با حضور دکتر زرگرپور استاندار جدید برگزار می گردد تصریح کرد: امیدوارم با همت استاندار اصفهان که نائب رییس شورای فرهنگ عمومی استان هستند شاهد دستاوردهای خوبی در زمینه جلسات شورای فرهنگ عمومی استان باشیم.

استاندار اصفهان نیز در این جلسه گفت: لازم است نظام نامه تشکیل جلسات شورای فرهنگ عمومی استان تدوین شود که در آن همه شرایط و قوانین تشکیل جلسات به صورت جامع و کامل مشخص و به اعضا ابلاغ شود.

وی همچنین بر پایش علمی شاخص های شورای فرهنگ عمومی تأکید کرد و افزود: انتظار می رود همه نهادها و سازمان های فرهنگی نسبت به اجرایی ساختن مصوبات این شورا همت گمارند.

استاندار اصفهان عنوان نمود: با توجه به نزدیک شدن به ایام سوگواری ماه محرم، ساماندهی هیأت مذهبی و اهتمام به تشکیل هیئت های دانش آموزی و برنامه های آموزشی برای اعضای هیئت ها بایستی در اولویت کاری سازمان تبلیغات اسلامی قرار گیرد.

در پایان این جلسه از چهار کتاب با موضوع رصد فرهنگی که با همت قرارگاه فرهنگ استان و مرکز مطالعات اسلامی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم واقع در اصفهان تهیه و تدوین شده رونمایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز