خبرگزاری کار ایران

با حضور ۵ سپاه استانی و به مدت دو در اصفهان برگزار شد:

رزمایش محرم ۲ با حضور ۱۶۴ گردان بیت المقدس و کوثر

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۵۲

درراستای اعلام آمادگی و اقتدار بسیج رزمایش ۲ روزه‌ای با حضور ۱۶۴ گردان بیت المقدس و کوثربا بیش از۳۸ هزارنفر بسیجی در اصفهان برگزار شد.

ایلنا: درراستای اعلام آمادگی و اقتدار بسیج رزمایش ۲ روزه‌ای با حضور ۱۶۴ گردان بیت المقدس و کوثربا بیش از۳۸ هزارنفر بسیجی در اصفهان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا، با اشاره به اینکه نیروهای بسیج ضمن آموزش‌هایی که از قبل گذرانده‌اند در این رزمایش به صورت عملی در این مانور شرکت و اعلام آمادگی خود را در مقابل تهدیدات دشمن نشان دادند افزود: این رزمایش در راستای پدافند غیرعامل اجرا می‌شود و امسال با شعار وحدت، بصیرت، استکبارستیزی و شناخت دشمن اجرا می‌شود.
مسعود جهانگیری با اشاره به اینکه در این رزمایش ۴ گردان بیت‌المقدس و ۲ گردان کوثر از اصفهان حضور دارند تصریح کرد: این بسیجیان از پایگاه‌ها و حلقه‌های بالایی هستند که امروز به صورت رزمایش عملی و فردا در رزمایش دفاع از کوی و برزن به اجرای مانور می‌پردازند.
وی افزود: رزمایش امسال نسبت به سال گذشته از نظر سطح کیفی و نیز پدافند غیرعامل و در راستای تهدیدات جنگ نرم ارتقا داشته است. و سرفصل‌های شامل اختفا، پوشش، تخریب، مکان‌یابی، پراکندگی، استقرار، تفرقه، جداسازی و ضد استقرار از جمله اصول‌ مانوری است که در اصفهان انجام گرفت.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ما در معرض تهدیدات نرم دشمن قرار گرفته‌ایم، گفت: در همین راستا اقدامات فرهنگی توسط قرارگاه بصیرت و مجموعه فرهنگی و نیز گردان‌ها انجام داده و نیز مسابقات فرهنگی برای آمادگی بیشتر بسیجیان برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز