خبرگزاری کار ایران

در دومین جلسه سال جاری کمیته نهضت مطالعه مفید برخوار مصوب شد:

پیگیری احداثو تجهیز ۳ باب کتابخانه توسط شهرداری دولت آباد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۲۴

دومین جلسه انجمن و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان برخوارآبانماه برگزار شد وشهردار جدید دولت آباد در خصوص احداثکتابخانه مرکزی شهرستان، تکمیل کتابخانه محله کربکند و تجهیز کتابخانه مشارکتی امامزاده نرمی قول مساعد داد.

ایلنا: دومین جلسه انجمن و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان برخوارآبانماه برگزار شد وشهردار جدید دولت آباد در خصوص احداثکتابخانه مرکزی شهرستان، تکمیل کتابخانه محله کربکند و تجهیز کتابخانه مشارکتی امامزاده نرمی قول مساعد داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان فرماندار شهرستان برخوار با بیان اینکه جلسه نهضت مطالعه مفید یکی از مهم‌ترین جلسات در شهرستان است اظهار داشت: یکی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری بحثکتاب و کتابخوانی، بویژه مطالعه مفید است که همه باید در راه تحقق منویات ایشان تلاش کنیم.
محمد حسین قاسم‌زاده همچنین در خصوص استفاده از ظرفیت‌های خیرین و تشویق خیرین به کتابخانه سازی تاکید کرد.
در ادامه نیز مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اظهار داشت: انتصاب علیرضا اطهری فر به عنوان شهردار دولت آباد باعثخوشحالی‌ست به دلیل اینکه وی در شهرداری درچه اقدامات خوبی در زمینه ساخت و واگذاری کتابخانه‌های عمومی انجام داد و توانمدی‌های وی باعثبرکات در شهرستان برخوار خواهد شد.
غلامرضا یاوری افزود: برخوار با ۸ کتابخانه و عضویت بیش از ۶ هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی یکی از شهرستان‌های فعال استان است که در سال جاری از طریق آزمون استخدامی، ۴ نفر کتابدار به این شهرستان اختصاص داده شد.
در این جلسه که تمامی شهرداران و روسای شورای‌های شهر شهرستان حضور داشتند هریک به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و در خصوص گسترش تعامل و همکاری با مجموعه کتابخانه‌های عمومی قول مساعد دادند.
برنامه ریزی جهت مراسم هفته کتاب، احداثکتابخانه در محله‌های دلیگان و اسلام آباد شهر خورزوق و پیگیری تغییر کاربری زمین کتابخانه کمشچه از دیگر مصوبات مهم این جلسه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز