خبرگزاری کار ایران

مسئول بخش نابینایان کتابخانه ولیعصر خبر داد:

امانت بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب گویا به اعضای این کتابخانه در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۳۲

کتابخانه عمومی نابینایان ولیعصر اصفهان با دارا بودن نزدیک به ۷ هزار جلد کتاب صوتی و بیش از ۳۰۰ نفر عضو فعال از کتابخانه های مطرح کشور در زمینه ارائه خدمات کتابخانه ای به افراد نابینا به‌شمار می‌رود.

ایلنا: کتابخانه عمومی نابینایان ولیعصر اصفهان با دارا بودن نزدیک به ۷ هزار جلد کتاب صوتی و بیش از ۳۰۰ نفر عضو فعال از کتابخانه‌های مطرح کشور در زمینه ارائه خدمات کتابخانه‌ای به افراد نابینا به‌شمار می‌رود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ مسئول بخش نابینایان کتابخانه عمومی ولیعصر اصفهان با بیان این مطلب از امانت ماهانه بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب گویا به اعضای این کتابخانه در سراسر کشور خبر داد و گفت: این کتابخانه هم اکنون بیش از ۳۰۰ نفر عضو فعال دارد که بیش از ۱۰۰ نفر آن‌ها از خارج استان عضو کتابخانه هستند.
رسول رضایی گفت: در مهر ماه سال جاری افزون بر ۴۰۰ حلقه سی دی و dvd برای اعضائ تکثیر شده که از این تعداد نزدیک به ۳۰۰ حلقه در قالب ۱۲۰ بسته پستی برای آن‌ها به سراسر کشور ارسال شده است.
رضایی در ادامه از حضور فعال این کتابخانه در نمایشگاه دستاوردهای نابینایان در دانشگاه اصفهان خبر داد و گفت: با حضور دراین نمایشگاه سه روزه که در محل دانشکده ادبیات دانشگاه اصفهان برگزار شد، به معرفی فعالیت‌های کتابخانه نابینایان به بازدید کنندگان پرداخته شد.
وی افزود: ارائه کتب صوتی، الکترونیک و بریل، انجام خدمات رایانه‌ای ویژه افراد نابینا، انجام طرح تجمیع کتب صوتی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، برگزاری نشست‌ها و هسته‌های علمی و فعالیت در زمینه تولید کتب گویا را بخشی از فعالیت‌های این مرکز عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز