خبرگزاری کار ایران

به میزبانی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان انجام شد:

برگزاری دوره آموزشی قوانین مالی و محاسباتی با حضور ۱۱ استان کشور در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۷۹

در دوره آموزشی یکروزه که دراداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان برگزار شد حسابداران، کارپردازان، جمعداران اموال و انبارداران ۱۱ استان با بایدها و نبایدها و اصول مقررات مالی بر مبنای قانون محاسبات عمومی کشور آشنا شدند.

ایلنا: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان در این رابطه افزود: این دوره آموزشی با حضورجمعی از حسابداران، کارپردازان، جمعداران اموال و انبارداران از استان‌های ایلام، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، فارس، چهار محال و بختیاری، مرکزی، قم، یزد و لرستان و به دبیری استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ حسینعلی شمعانیان با اشاره به اینکه این دوره آموزشی ۲۰ ساعته از دوره‌های مصوب برای کارکنان دولت بخصوص مدیران عالی، میانی، عملیاتی، ذیحسابان، مسئولین فنی و برگزار کنندگان مناقصه‌ها و مزایده‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است تصریح کرد: در این دوره آموزشی افراد با باید‌ها و نباید‌ها و اصول مقررات مالی بر مبنای قانون محاسبات عمومی کشور آشنا می‌شوند.

وی افزود: با توجه به گستردگی حجم عملیات عمرانی دولت، رعایت کردن قانون محاسبات عمومی توسط این افراد باعثجلوگیری از تخلفات احتمالی به خصوص در مواردی که ناشی از بی‌اطلاعی همکاران است می‌شود.

وی بیان داشت: این قانون باید به‌صورت مستمر برای نیروهای قدیمی و نیروهای جدید تدریس و بازخوانی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز