خبرگزاری کار ایران

اجرایی شدن ناقص قانون یارانه‌ها:

شیرینی به کام دولت نهم و دهم، تلخی به کام دولت یازدهم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۰۱

در همان دوران تصویب قانون هدفمندی یارانه‌ها ما بر مشکلات فراوان این قانون تاکید کردیم.

ایلنا: اصغر برشان در گردهمایی ماهیانه رابطین اعضای خانه کارگر اصفهان گفت: در‌‌ همان دوران تصویب قانون هدفمندی یارانه‌ها تشکیلات خانه کارگر و دبیر کل آن تاکید کرد این قانون کشور را با مشکلات فراوان و تورم سرسام آور مواجه می‌نماید.

به گزارش خبر نگار ایلنا از اصفهان، وی افزود: متاسفانه بحثایشان عقیم ماند و کسی وی را در راستای چگونگی هدفمند سازی همراهی نکرد.

وی ادامه داد: اینجانب و دیگر مسئولان ذیربط کارگری با بحثو بررسی در گروه‌های کار‌شناسی اعلام کردیم که دهک‌های مستحق جامعه برای گرفتن یارانه مشخص هستند که سطح درآمدی کمتر از خط فقر دارند همانند کمیته امداد، بهزیستی، زنان سرپرست خانوار و مستمری بگیران.

برشان با اشاره به خدمات ارائه شده اطرف خانه کارگرکفت: با اعلام استقرار باجه پستی و راه اندازی سیستم تلفن گویا در این مجموع هدف خود را دسترسی آسان به خدمات بدون حضور فیزیکی برای رفاه حال اعضاست.

وی اضافه کرد: در همین راستا به منظور رفع نواقص عضوگیری و ارائه خدمات بهتر در سراسر استان تفاهم نامه‌هایی با بسیاری از کانون‌های بازنشستگان جهت خدمات متقابل و توسعه عضویت منعقد شده است ایشان در پایان اشاره به نزدیکی ماه محرم الحرام و اشاره به اینکه قریب به دو دهه است که با توکل و یاری خداوند و همیاری و کمک‌های مردمی مراسم عزاداری حسینی با حضور هیئات مذهبی شهر از تاریخ ۶ محرم به مدت ۵ شب در خانه کارگر برگزار می‌شود از تمامی هیئات مذهبی و اعضا برای حضور با شکوه در این مراسم دعوت کرد.

در این جلسه مسئول واحد امور اعضا و آموزش خانه کارگر اصفهان با ارائه گزارشی از عملکرد این واحد عنوان کرد: تعداد کل اعضا تاکنون۲۱۹/۸۳۷ نفر و عضویت تمدیدی ۱۰۳ هزار نفر عضویت سال ۹۲،۲۲/۸۰۴ نفر عضویت تمدیدی ۹۲،۱۹/۵۱۷ نفر – رابطین هزار نفر – مراکز طرف قرارداد ۴۴۵ مرکزو تعداد دانش پژوهان ۵۸/۰۰۰ نفر است.

امانی‌پور افزود: با تعهد بیمه البرز مقرر شد از ۱۵ آبان ۹۲ ثبت نام بیمه تکمیلی آغاز و تا تاریخ ۲۳ آذر ۹۲ ادامه یابد وی با تاکید بر توجه ویژه ارائه خدمات آموزشی کوتاه مدت اضافه کرد: در سال ۹۲ شاهد رشدی بالغ بر ۲۰ درصد نسبت به سال ۹۱ هستیم.

لازم به ذکر است که در ابتدای این جلسه تاجمیر ریاحی کار‌شناس آموزشی آتش نشانی و خدمات ایمنی با توجه به فصل سرما و وسایل گرمایشی نکات ایمنی در این خصوص برای حضار ارائه نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز