خبرگزاری کار ایران

مدیر فرهنگی هنری و تفریحی شهرداری اصفهان خبرداد:

توزیع آیین‌نامه ایمنی اماکن سوگواری برای ۳ هزار محفل عزاداری در شهر اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۲۰

همزمان با آغاز ماه محرم الحرام و ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش، مجموعه ای از دستورالعمل های لازم جهت حفظ ایمنی اماکن سوگواری در قالب بروشور آموزشی در میان سه هزار هیئت و محفل عزاداری شهر اصفهان توزیع می‌شود.

ایلنا: مدیر فرهنگی هنری و تفریحی شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: در این محصول آموزشی، موارد ایمنی درخصوص سیستم برق کشی در مراسم سوگواری، شیوه صحیح استفاده از وسایل گرمایشی، تجهیزات لازم جهت پیشگیری و رفع حوادثمختلف نظیر کپسول‌های اطفاء حریق، نحوه طراحی فضا و محل قرار گرفتن آشپزخانه و ظروف طبخ غذا و چای و… به خادمان و مسئولان برگزاری مراسم سوگواری تذکر داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مهدی بقایی با اشاره به اینکه محتوای این بسته آموزشی توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تهیه و مراحل تولید، چاپ و توزیع آن در کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان به انجام رسیده است، ابراز امیدواری کرد مسئولان برپایی مجالس سوگواری با بهره گیری از این بسته آموزشی، احتمال وقوع حوادثمختلف را در آیین‌های سوگواری، به حداقل ممکن برسانند.

به گفته دبیر کمیته فرهنگ شهروندی، همچنین علاقمندان به دریافت این محصول می‌توانند به دبیرخانه این کمیته به آدرس اصفهان، خیابان لاله، مقابل ترمینال باغ قوشخانه، خیابان طبیب اصفهانی، خانه شهروند مراجعه یا با شماره ۴۴۸۴۶۹۶ تماس حاصل نمایند.

تعبیه نمودن خروجی‌های اضطراری، در نظر گرفتن فیوز مناسب برق، عدم اتصال لوازم الکتریکی متعدد به یک پریز، نصب بخاری‌های ایمن و کسب اطمینان از مناسب بودن مسیر دودکش، دور نمودن وسایل تزیینی قابل اشتعال از اجاق‌های گاز و لامپ‌های پرحرارت و… شماری از توصیه‌های ارائه شده در این محصول آموزشی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز