خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری اعضای یک شبکه انحرافی عرفان‌های کاذب در نجف آباد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۲۷

اعضای یک شبکه انحرافی عرفان های کاذب و انحراف های اجتماعی در شهرستان نجف آباد اصفهان دستگیر شدند.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پلیس با اینگونه مجرمان جدی و قاطعانه برخورد خواهد کرد اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نجف آباد در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک شبکه انحرافی با نام «عرفان کیهانی» موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ سردار عبدالرضا آقا خانی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده در یک اقدام عملیاتی خودرو این اعضا را در سطح شهر شناسایی و متوقف کرده و سه نفر از اعضای این شبکه را دستگیر کردند.

وی عنوان داشت: در بازرسی از خودرو تعداد ۱۳۸ جلد کتاب و مجلات انحرافی، ۵۱۷ حلقه سی دی و دی وی دی حاوی دروس عرفان کیهانی، ۶۰۰ فقره فرم خام اعضای شبکه، ۳۸ عدد جزوات دروس تدریسی شبکه، یک دستگاه کیس کامپیو‌تر به همراه دو گرم مواد مخدر از نوع هرویین کشف شد.

آقاخانی با اشاره به اینکه برخی با ترویج عرفان‌های کاذب به دنبال منحرف کردن مردم از دین و اصول و مبانی اسلام هستند و قصد دارند با این کار‌ها به اعتقادات معنوی مردم خدشه وارد کنند گفت: نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت و و ارزش‌های مردم اجازه فعالیت به این گونه افراد را نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: از تمام شهروندان و هیئت‌های مذهبی می‌خواهیم که پلیس را در این امر یاری دهند و در صورت مشاهده افرادی که قصد ایجاد انحراف در مجلس مذهبی و اعتقادات مردم را دارند مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده تا به موضوع رسیدگی شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص اقدامات پلیس در دهه اول محرم گفت: پلیس اصفهان همچون سال‌های قبل با آمادگی کامل به ارائه خدمت رسانی به مردم در دو حوزه انتظامی و ترافیکی می‌پردازد و سعی می‌کند تا دراین ایام در کنار هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی به شکوه و عظمت عزاداری برای سید و سالار شهیدان بیافزاید.

سردار آقا خانی گفت: انتظار پلیس از هیئت‌ها این است که ‌‌نهایت همکاری را با ماموران پلیس داشته باشند، از انجام اعمال انحرافی و خارج شدن از شئون دینی جلوگیری کرده و همچنین با استفاده نکردن از آلات موسیقی و رعایت حال بیماران و افراد مسن در ساعات پایانی شب بر شکوه و عظمت بیشتر عزاداری‌ها بیافزایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز