خبرگزاری کار ایران

مرکز مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان اعلام کرد:

مسمومیت ۷ نفر بر اثر استنشاق گاز منوکسید کربن در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۱۶

درفاصله زمانی کمتر از ۸ ساعت، ۷ نفر بر اثر بی احتیاطی نصب بخاری و استنشاق گاز مونوکسیدکربن مسموم و راهی بیمارستان شدند.

ایلنا: در فاصله زمانی کمتر از ۸ ساعت، ۷ نفر بر اثر بی‌احتیاطی نصب بخاری و استنشاق گاز مونوکسیدکربن مسموم و راهی بیمارستان شدند.
به گزارش ایلنا از اصفهان به نقل از روابط عمومی فوریت‌های پزشکی؛ طی تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان اصفهان اعلام شد که ۵ نفر در منزلی واقع در خیابان هفتون دچار گاز گرفتگی شده‌اند. بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ در محل حاضر و ۵ نفرمصدوم) مرد۳۶ساله، دو خانم۳۰ و ۳۴ ساله، پسربچه۱۴ساله و نوجوان۱۸ساله) را که بر اثر بی‌احتیاطی در نصب بخاری داخل منزل دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شده بودند را پس از هوشیاری کامل به بیمارستان حضرت عسکریه(ع) انتقال دادند.
در تماسی دیگر با اتاق فرمان ۱۱۵ شهرستان اصفهان اعلام شد که ۲ نفر در منزلی واقع در خیابان بزرگمهر دچار بیهوشی و کاهش سطح هوشیاری شده‌اند. بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ در محل حاضر شدند و مصدومان را که بر اثر بی‌احتیاطی در نصب سیستم گرمایشی شوفاژ داخل منزل دچار مسمومیت با گاز CO شده بودند را به بیمارستان شهید صدوقی انتقال دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز