خبرگزاری کار ایران

در دومین جلسه رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان مطرح شد:

رانندگان حمل و نقل جاده‌ای موظف به یادگیری و به کار گیری قوانین و مقررات جاده‌ای هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۴۵

به منظور رسیدگی به تخلفات رانندگان شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر استان اصفهان پرونده ۳۳ راننده بخش حمل و نقل جاده‌ای در کمیسیون ماده ۱۱ استانی مورد بررسی قرار گرفت.

ایلنا: به منظور رسیدگی به تخلفات رانندگان شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر استان اصفهان پرونده ۳۳ راننده بخش حمل و نقل جاده‌ای در کمیسیون ماده ۱۱ استانی مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ایلنا ازاصفهان، مسئول امور حقوقی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان دراین زمینه گفت: پس از تحقیقات مقدماتی، دلایل و مستندات و دفاعیات رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای از جمع ۳۳ پرونده، آرایی مبنی بر لغو کارت هوشمند به مدت ۱۵ روز تا ۶ ماه و یک مورد تذکر کتبی صادر شد.

انصاری افزود: بر اساس موضوع تبصره یک از فصل چهارم دستورالعمل ابلاغی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در صورت وقوع تخلف از جانب رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای و بر اساس اسناد و مدارک مربوطه این کمیسیون‌ها تشکیل و به تخلفات رانندگان رسیدگی می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت آموزش قوانین و مقررات حمل و نقل جاده‌ای از سال ۸۵ تاکنون با هماهنگی تشکل‌های صنفی حمل و نقل رانندگان کالا و مسافر استان آموزشهای لازم از جمله حمل و نقل مواد خطرناک، اخلاق حرفه‌ای، سلامت شغلی رانندگان، حمل و نقل ایمن بارهای ترافیکی و… به رانندگان ارائه شده است.

مسئول امور حقوقی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان اظهار داشت: از رانندگان انتظار می‌رود با فرا گرفتن و رعایت کامل و دقیق این آموزش‌ها، حمل و نقلی ایمن و روان را در جاده‌های استان برای خود و دیگر هموطنان رقم زنند.

انصاری گفت: با رعایت قوانین و مقررات حمل و نقلی، سفری بدون خطر در جاده‌های استان و کشور خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز