خبرگزاری کار ایران

معاون اول قوه قضاییه در اصفهان تاکید کرد:

در حل مشکلات، کار فرهنگی مقدم بر کار قضایی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۰۸

شورای قضایی استان اصفهان با حضور معاون اول قوه قضاییه تشکیل جلسه داد.

ایلنا: حجت الاسلام والمسلمین رییسی معاون اول قوه قضاییه در سفر به اصفهان در جمع اعضای شورای قضایی استان اظهار داشت: کلید رفع مشکلات کشور در دست خود ملت ایران است و نه بیگانگان و درست است که قوه قضاییه در برخورد با ناهنجاری‌ها در خط مقدم این جبهه است اما هر مشکلی از طریق دستگاه قضایی قابل حل نیست و کار فرهنگی تقدم رتبی نسبت به اقدام قضایی دارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وی در ادامه بر کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها تأکید و خاطر نشان ساخت: حبس زدایی از مهم‌ترین سیاست‌های قوه قضاییه است و کلیه قضات در بخش‌های محاکم عمومی دادسرا‌ها و دادگاه‌های تجدید نظر بر جایگزینی مجازا‌ت‌های بدل از حبس و تحقق هرچه بیشتر این سیاست همت گمارند.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به بهرمندی دادگستری استان اصفهان از قضات شریف و با تجربه و سابقه و دانش قضایی بالا بیان داشت: سعی شود با همدلی و همگرایی مدیران دستگاه قضایی استان و بهرمندی از این ظرفیت ارزشمند استانی در حل مشکلات و به روز شدن برخی پرونده‌های معوقه تلاش شود چرا که دادگستری این استان لایق رسیدن به یک الگویی کشوری است.

وی در پایان بر حفظ سلامت دستگاه قضایی استان تأکید نمود و برخورد جدی با فرد یا افرادی که قصد تهدید این سلامت دارند را خواستار شد.

گفتنی است رییس کل دادگستری استان و هریک از مدیران دستگاه‌های تابعه به دستگاه قضایی استان گزارشی از عملکرد و فعالیتهای سازمان متبوع خود ارائه نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز