خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان تاکید کرد:

مردم و نخبگان در صحنه حضور یابند و با نظارت دولت امور را به عهده گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۸۶

اگر تأمین امنیت سرمایه گذار مهیا شود و ازسرمایه‌گذار نیز حمایت شود قطعا سرمایه گذاران به میدان خواهند آمد.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با جمعی از سرمایه گذاران، هنرمندان و مداحان اهل بیت(ع) دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، معاون منابع انسانی استاندار اصفهان در این دیدار ضمن ابراز امیدواری برای عملی شدن اندیشه و فکر دولت دکتر روحانی، مباحثی در خصوص آزادی سرمایه گذاری و ایجاد زمینه های لازم برای سرمایه گذاران مطرح کرد.

حسین سیستانی واگذاری کار مردم به خود مردم را یکی از ویژگیهای دولت های موفق برشمرد و افزود: علیرغم وجود فراز و نشیب های متعدد، تفکر دولت یازدهم بر توجه به سرمایه گذاری است.

وی از نیروی انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه یک دولت نام برد و تصریح کرد: باید مردم و خصوصا نخبگان در صحنه حضور داشته باشند و با نظارت عالیه دولت انجام امور را به عهده گیرند.

وی بر لزوم تأمین امنیت سرمایه گذار تأکید کرد و ادامه داد: باید ظرفیت های بالقوه و بالفعل موجود در جامعه با همکاری مردم شناسایی شده و با مدیریت و نظارت عالیه دولت از این ظرفیت ها به بهترین شکل استفاده شود.

معاون استاندار اصفهان در پایان به لزوم مصرف بهینه آب و مشکلات موجود در این زمینه و همچنین مسئله آلودگی هوا و راهکارهایی که می تواند ما را از این معضل رهایی بخشد، اشاره نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز