خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار اصفهان بمناسبت ۲۵ آبان‌ماه

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۳۱

استاندار اصفهان در پیامی ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار مردم شهید پرور اصفهان را گرامیداشت.

ایلنا: رسول زرگرپور در پیامی سی و یکمین سالروز تشییع پیکر ۳۷۰ شهید گلگون کفن خطه شهید پرور اصفهان را گرامی داشت.

به گزارش ایلنا، در متن این پیام آمده است:

حماسهٔ دلاوری‌ها و از خودگذشتگی مردم شهید پرور اصفهان در روز ۲۵ آبان با تشییع پیکر گلگون کفن ۳۷۰ شهید عملیات محرم بر همگان جلوه گر شد تا به پاس تمام رادمردی‌ها، ایثارگری‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان خطهٔ ایثار و مقاومت این روز به نام روز حماسه وایثار استان اصفهان نامگذاری شود.

تاریخ شکوه‌مند و حماسه آفرینی مردم انقلابی اصفهان در این روز به اوج خود رسید و رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در این خصوص فرمودند: در کجای دنیا می‌توانید جایی را مثل اصفهان پیدا کنید همین چند روز پیش فقط در شهر اصفهان حدود ۳۷۰ شهید را تشییع کردند.

مردم اصفهان همراه و همگام با دیگر نقاط کشور انقلابی ایران، پیشگام عرصه دفاع حق علیه باطل بودند، و با تشییع شکوه‌مندانه ۳۷۰ شهید عملیات محرم در یک روز، اصفهان را سرآمد شهادت و ایثار کردند و این روز را درتاریخ دوران دفاع مقدس و تاریخ شکوه‌مند اصفهان جاودانه و ماندگار نمودند.

یاد و خاطرهٔ همهٔ شهیدان ۸ سال دفاع مقدس بالاخص ۲۳ هزار شهید سرافراز استان دلاورخیز اصفهان گرامی و راه‌شان پر رهرو باد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز