خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اصفهان خبر داد:

دستگیری اعضای باند سارقان با ۲۹ فقره سرقت

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۰۹

اعضای باندی که اقدام به ۲۹فقره سرقت از اماکن خصوصی کرده بودند به‌دست ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر استان اصفهان دستگیر شدند.

ایلنا: اعضای باندی که اقدام به ۲۹فقره سرقت از اماکن خصوصی کرده بودند به‌دست ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر استان اصفهان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان این مطلب اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان طرح ویژه مبارزه با سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ «خسرواحمدی» افزود: سرانجام با پیگیری و اقدامات علمی پلیس، مخفیگاه سه متهم شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی اظهار داشت: سارقان دستگیر شده که از اماکن خصوصی سرقت می‌کردند به ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

این مقام مسئول عنوان داشت: متهمان در اعترافات خود همدست دیگرشان را که از سارقان سابقه دار در سرقت لوازم و قطعات خودرو بود را نیز معرفی کردند که وی نیز در عملیاتی ویژه توسط ماموران دستگیر و به ۱۵ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ احمدی با بیان اینکه دستگیری این سارقان در کاهش سرقت شهرستان تاثیر به‌سزایی خواهد داشت خاطر نشان کرد: سارقان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز