خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره انجمن سینماگران اصفهان تاکید کرد:

برای موضوعات تخصصی نیکوکاری تولیدات بیشتر هنری در جشنواره حسنات ارائه شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۳۶

مسئولان برگزاری این جشنواره باید توجه داشته باشند که نباید از دایره موضوعی حسنات برای تولید محتوا خارج شوند.

ایلنا: با توجه به اینکه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان با موضوع احسان و نیکوکاری از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اسفند ماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، عضو هیات مدیره انجمن سینماگران اصفهان در همین رابطه با اشاره به اینکه الگوسازی در بحثحسنات به صورت جدی باید مورد توجه هنرمندان قرار گیرداظهار داشت: ضروری است که در حوزه موضوعات تخصصی احسان و نیکوکاری تولیدات بیشتری در این جشنواره ارایه شود.
سید محسن طباطبایی با بیان اینکه موضوع جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات مورد توجه عموم مردم و مسئولان قرار گرفته است، ادامه داد: وابسته بودن این جشنواره به بخش خصوصی می‌تواند در بقای این جشنواره نقش زیادی را داشته باشد.
عضو هیات مدیره انجمن سینماگران اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر خیرین بیشتر به دنبال کارهای سنتی هستند و به جنبه‌های مدرن احسان و نیکوکاری توجه ندارند، ادامه داد: هنرمندان عرصه‌های مختلف بر این باورند که باید از ظرفیت‌های این جشنواره برای توجیح خیران برای انجام کارهای خیر مدرن استفاده کرد.
وی با بیان اینکه حسنات حول محور موضوعات مختلفی می‌چرخد، افزود: مسئولان برگزاری این جشنواره باید توجه داشته باشند که نباید از دایره موضوعی حسنات برای تولید محتوا خارج شوند.
طباطبایی به استمرار ارتباط مسئولان جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با خیریه‌ها و خیرین بر‌تر استان اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: استان اصفهان از ظرفیت‌های بالای خیریه‌ها و خیرین بزرگ کشور برخوردار است و باید از ظرفیت آن‌ها ‌‌نهایت استفاده را ببریم.
وی ادامه داد: مسئولان برگزاری این جشنواره باید در حوزه‌های مختلف احسان و نیکوکاری سوژه‌های مختلفی را برای استفاده فیلم‌سازان داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز