خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

تصادف زنجیره ای ۳۰ خودرو در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۱۶

بر اثر نشت روغن از کامیون تانکر دار در یکی از اتوبان‌های شهر اصفهان که موجب لغزنده شدن سطح آسفالت خیابان شده بود بیش از ۳۰ خودرو و موتوسیکلت باهم برخورد کردند.

ایلنا: براثر نشت روغن از کامیون تانکر دار در یکی از اتوبان‌های شهر اصفهان که موجب لغزنده شدن سطح آسفالت خیابان شده بود بیش از ۳۰ خودرو و موتوسیکلت باهم برخورد کردند.
به گزارش ایلنا از اصفهان، «مصطفی صادقیان»، رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ساعت ۷ صبح امروز همزمان با اوج ترافیک و تردد خودرو‌ها در سطح شهر اصفهان یک دستگاه خودروی کامیون تانکر دارحامل روغن به دلیل بی‌احتیاطی راننده و نشت روغن موجب لغزنده شدن سطح آسفالت خیابان‌ها و بزرگراه‌ها شد.
وی افزود: براثر این اتفاق بیش از ۳۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در اتوبان آقا بابایی شهر اصفهان دچار لغزندگی شده و با هم برخورد کردند که خوشبختانه هیچکدام از این تصادف‌ها تلفات جانی نداشته و تنها خسارتی بوده است.
این مقام مسئول عنوان داشت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از زمان مطلع شدن از حادثه بلافاصله در محل حاضر و با مسدود کردن اتوبان با همکاری عوامل شهرداری جهت شن ریزی و برطرف کردن لغزندگی سطح آسفالت اقدام کردند که این عملیات تقریباً حدود ۴۰ دقیقه به طول انجامید.
صادقیان با بیان اینکه شهروندان اصفهانی امروز با یکی از طولانی‌ترین ترافیک شهری مواجه بودند خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان، خودرویی که موجب بروز این اتفاق در شهر شده بود حوالی کوه صفه اصفهان شناسایی و متوقف شد و ضمن توقیف خودرو با راننده بی‌احتیاط خودروی مذکور نیز برابر مقررات برخورد صورت گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز