خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور ایثار گران در کنگره بزرگداشت ۲۸۴ شهید شرکت ذوب آهن اصفهان:

شکوفایی اقتصادی تنها راه مقابله با دشمن در عرصه جنگ نرم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۷۳

شکوفایی اقتصادی تنها راه مقابله با دشمن در عرصه جنگ نرم است و در این جنگ نیازمند به حضور همه آحاد مردم و جامعه ایثارگران هستیم.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور ایثارگران اظهار داشت: در حقیقت در عرصه جنگ نرم و دفاع مقدس بزرگ‌تری هستیم که به مراتب از ۸ سال دفاع جنگ تحمیلی دشوار‌تر است.

به گزارش ایلنا، حسن مفتح افزود: ما باید دشمن را بشناسیم و از ظرفیت‌های جنگ آگاهی داشته و آمادگی لازم را برای مقابله با جنگ کنونی که جنگ اقتصادی است را به دست آوریم.

وی تصریح کرد: اگر ما می‌خواهیم در مسیر انقلاب اسلامی پیش برویم، باید از وصیت نامه شهدا درس بگیریم زیرا وصیت‌نامه شهدا بهترین چراغ هدایت است، زیرا شهدا به دنبال متاع دنیوی نبودند و بلکه در آن راه کاری برای بهتر زیستن ما ارائه داده‌اند.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور ایثارگران در ادامه این مراسم بیانیه وزیر صنعت، معدن و تجارت به پنجمین کنگره بزرگداشت شهدای ذوب آهن را اینگونه قرائت کرد:

بسمه تعالی

نهضت الهی ملت شریف ایران در بهمن ۵۷ به رهبری امام خمینی به ثمر نشست و جمهوری اسلامی‌ام القرای جهان اسلام شد و بیداری اسلامی را برای ملت‌های مسلمان به ارمغان آورد.

این انقلاب شکوه‌مند در طول سه دهه گذشته در تمامی فراز و نشیب‌ها توانست در مقابله با بی‌رحمانه‌ترین توطئه‌ها و تحریم‌های استکبار جهانی مقاومت کرده و با پشت سر گذاشتن موانع گوناگون به نماد مقاومت سایر ملل آزادی‌خواه تبدیل شود.

در این میان نقش آحاد جامعه ایثار و جانبازی خیل عظیم ایثارگران و صبر و شکیبایی ایمانی خانواده‌های معزز شهدا، دو رکن اساسی در بالندگی و راهبرد انقلاب اسلامی بوده که پرچم‌دار آن بنیان‌گذار جمهوری اسلامی امام راحل است، و اینک در پرتو هدایت و درایت حکیمانه مقام معظم رهبری به مدد لالههای سر برآوردهاز خاک ایمان راه به سوی سرمنزل نهایی می‌برد تلاش گران ذوب آهن در این برهه از زمان با تداوم راه شهدایشان توانستند از بزرگ‌ترین آزمون، سرفراز بیرون آیند، تقدیم ۲۸۴ شهید گلگون کفن، از نقش ارزنده و پرشور کارکنان ذوب آهن در طول حماسه دفاع مقدس حکایت دارد.

در ادامه این پیام آمده است: سرعت فزآینده در گردش چرخ‌های صنعت گواهی روشن بر کوشش فعالانه و خستگی‌ناپذیر در جبهه کار و تلاش و تقویت بنیه اقتصادی کشور است. یاد و خاطره تمام شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی و شهدای حماسه ساز ذوب آهن اصفهان را گرامی داشته و با کمال افتخار مسرور از خدمت گزاری به ساحت بزرگوار خانواده‌های شهدا هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز