خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان اصفهان تاکید کرد:

بسیاری از ناهنجاری‌های سطح جامعه زاییده فکر دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۰۲

بسیاری از اقدامات و ناهنجاریهای سطح جامعه زاییده فکر دشمنان ماست که نسخه جدیدیست که تحت این عنوان برای انحراف جوانان و خانواده ها پیچیده شده است و در رسیدن به این هدف پلید از هیچگونه اقدامی فروگذار نیستند.

ایلنا: رییس کل دادگستری استان در شورای عمومی معاونان و فرماندهان انتظامی شهرستانهای استان اصفهان که در محل فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهدای کربلا گفت: یکی از دلایل قیام ابا عبداله الحسین(ع) در سال ۶۱ هجری رسیدن به چهارهدف بود: اول برگرداندن نشانه‌های دین خدا دوم: ایجاد اصلاح در جامعه و مبارزه با منکرات و زشتی‌ها سوم: برقراری امنیت و آرامش و چهارم: اجرای حدود معطل مانده الهی. خسروی گفت: بی‌شک امروز شرح وظایف کلان نیروی انتظامی براساس این چهار هدف رقم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ احمد خسروی افزود: شرافت هر شغل و خدمتی به میزان خروجی آن بستگی دارد و خروجی برخی مشاغل و مناصب از جمله قضا و خدمت در رده‌های نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی بسیار مقدس است.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به اقدامات دشمنان علیه جمهوری اسلامی تحت عنوان قتل عام فرهنگی خاطر نشان ساخت: بسیاری از اقدامات و ناهنجاریهای سطح جامعه زاییده فکر دشمنان ماست که نسخه جدیدی‌ست که تحت این عنوان برای انحراف جوانان و خانواده‌ها پیچیده شده است و در رسیدن به این هدف پلید از هیچگونه اقدامی فروگذار نیستند.

وی برخورد جدی با منکرات، ناهنجاری‌ها و همچنین جرایم مرتبط با مواد مخدر را از نیروی انتظامی که در خط مقدم این جبهه است خواستار شد و خاطر نشان کرد: این مهم جز با هماهنگی و تعامل کامل و قوی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی می‌سر نخواهد شد.

در پایان سردار آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن اعلام آمادگی در این راستا این مهم را در دستور کار شش ماهه دوم کاری این نیرو اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز