خبرگزاری کار ایران

در سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به اصفهان:

استاندار اصفهان با وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور دیدار کرد

کد خبر : ۱۲۲۷۳۷

دراین دیدار وزیر امور اقتصادی و دارایی توضیحاتی در مورد وضعیت اقتصادی کشور ارائه نمود.

ایلنا: در سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به اصفهان، استاندار اصفهان به مدت ۲ ساعت با دکتر طیب نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی در محل استانداری دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور در این دیدار که به دعوت ایشان برگزار گردید، گزارش مفصلی در مورد مسائل اقتصادی و اجتماعی استان و مشکلات پیش رو و راهکارهای پیش بینی شده برای حل و فصل آن‌ها ارائه نمود.

استاندار اصفهان همچنین در خصوص وضعیت اقتصادی اصفهان و اقدامات صورت گرفته در ارتباط با تشکیل بورس کالای اصفهان و ایجاد گمرک در بندر خشک و میزان مالیات‌های دریافتی از اصفهان و نحوه سرمایه گذاری بانک‌ها در طرح‌های اقتصادی اصفهان توضیحات مفصلی بیان نمود.

در ادامه این دیدار طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی طیب نیا نقطه نظرات خود را در خصوص وضعیت اقتصادی اصفهان و موارد مطرح شده توسط استاندار از جمله تشکیل بورس کالای اصفهان، میزان مالیات‌های دریافتی از اصفهان، ایجاد گمرک در بندر خشک که در آینده احداثخواهد شد و نحوه سرمایه گذاری بانک‌ها در طرح‌های اقتصادی اصفهان بیان کرد.

در ادامه این جلسه مقرر گردید در ارتباط با نحوه اعطای تسهیلات بانک‌ها به سرمایه گذاران و همچنین نحوه کنترل و نظارت بر سیاست‌های بانک مرکزی در قبال بانک‌ها و نیز میزان مالیات دریافتی از استان اصفهان، بررسی بیشتر توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی صورت پذیرفته و نتیجه آن نیز در آینده‌ای نزدیک در جلسه مشترکی مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز