خبرگزاری کار ایران

در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان؛

دوره آموزشی بسته‌بندی و بارگیری و تخلیه بار برگزار شد

کد خبر : ۱۲۲۸۰۱

دوره آموزشی بسته‌بندی و بارگیری و تخلیه بار در تاریخ سی ام آبان ماه سال جاری در محل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان برگزار شد.

ایلنا: دوره آموزشی بسته بندی و بارگیری و تخلیه بار در تاریخ سی‌ام آبان ماه سالجاری در محل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این دوره آموزشی با حضور جمعی از معاونان حمل و نقل ادارات کل، مدیران پایانه‌های مرزی و مسئولان حمل و نقل کالا، ایمنی و ترافیک، ترانزیت از استانهای یزد، لرستان، قم، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، اصفهان و ایلام و به دبیری استان اصفهان برگزار شد.

در ابتدای این دوره آموزشی اخوان فاضل معاون اداری مالی و برنامه ریزی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با بیان خیر مقدم به مسئولان در این دوره گفت: این دوره آموزشی ۲۴ ساعته که به‌صورت مجازی و حضوری صورت می‌گیرد مخصوص کارکنان دولت به خصوص مدیران پایانه‌های مرزی و مسئولان حمل و نقل کالاست.

اخوان فاضل تصریح کرد: در این دوره آموزشی افرادبحثچگونگی و کنترل حمل انواع کالا و بارهای مختلف اعم از بارهای خطرناک، ترافیکی و عادی که نیاز به بسته بندی و انتقال صحیح دارند آشنا می‌شوند.

وی افزود این دوره آموزشی به صورت الزامی توسط انجمن صنفی با استفاده از مجریان آموزشی زیر نظر ادارات کل حمل و نقل و پایانه‌ها برای تمامی رانندگان هم برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز