خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اعلام کرد:

حجم ذخیره آب زاینده رود به ۹۹ میلیون مترمکعب رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۴۵

ظرفیت سد زاینده رود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون متر مکعب است ولی در حال حاضر حجم سد زاینده رود به ۹۹ میلیون مترمکعب رسیده است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در سومین جلسه شورای مدیران با اشاره به بحران بی‌آبی در استان اصفهان گفت: هم اکنون میزان آب موجود در سد زاینده رود ۱۳/۱(یک سیزدهم) ظرفیت این سد است، این درحالیست که پیش بینی‌های هوا‌شناسی حاکی از آن است که بارندگی‌ها در فصل بارش چندان مطلوب نیست، بنابراین در چنین شرایطی تأمین و توزیع آب باید به خوبی مدیریت شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ هاشم امینی افزود: باتوجه به اینکه تأمین آب شرب در اولویت قرار دارد، براساس برآورد‌های صورت گرفته مقرر شد تا اواخر بهمن ماه سال جاری ۷۵ حلقه چاه در سطح استان حفر شود تا با در مدار قرار گرفتن این چاه‌ها بتوان آب شرب مورد نیاز مردم را تأمین کرد.

امینی گفت: وقوع پیاپی خشکسالی در استان اصفهان کمبود آب را در این منطقه رقم زده است و در حال حاضر چالش مهم استان مسئله آب است بدین ترتیب از مدیران شرکت آب و فاضلاب که در تأمین و توزیع آب شرب مردم نقش مستقیم دارند انتظار می‌رود تلاش بیشتری به خرج دهند.

وی افزود: مدیران آبفای استان با تلاش مضاعف در تابستان موفق به تأمین و توزیع آب شرب مردم در سطح استان شدند و بدون ایجاد هیچگونه تنشی، آب مورد نیاز مردم را تأمین کردند و نشان از ظرفیت بالای فعالان در شرکت آب و فاضلاب دارد که این تلاش‌ها منجر به اخذ رتبه دوم در ارزیابی عملکرد شرکت آب و فاضلاب در سال ۹۱ شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در آستانه هفته بسیج گفت: بسیج به تعبیر امام(ره) شجره طیبه است و در آیه شریفه قرآن کریم از شجره طیبه تحت عنوان همه زمان‌ها یاد شد بدین ترتیب بسیجیان در هر برهه‌ای با روحیه بسیجی در خدمت نظام هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز