خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

عشایر، مردمی غیور و خلاق هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۴۱

رسول زرگرپور در جلسه‌ی فرهنگی اجتماعی عشایر استان، بر لزوم پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی عشایر و قرار گرفتن آن در اولویت برنامه‌های فرهنگی تاکید.

ایلنا: رسول زرگرپور، استاندار اصفهان در جلسهٔ فرهنگی اجتماعی عشایر استان که در دفتر نمایندهٔ ولی فقیه و امام جمعه اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه به مسائل فرهنگی عشایر به خوبی پرداخت نشده است، تاکید کرد: مسائل فرهنگی این قشر باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وی با بیان اینکه مردمان استان اصفهان از استان‌های متدین کشور هستند، گفت: در حکومت اسلامی اولین وظیفه اقامهٔ نماز و ترویج دین خدا و پرداختن به مسائل دینی است که باید در تمام سطوح رشد پیدا کند.

استاندار اصفهان اذعان داشت: عشایر، مردم غیور و خلاق هستند و باید در مسائل دینی و فرهنگی نیز در ردهٔ بالایی قرار گیرند.

وی از عشایر به عنوان مردمانی با بضاعت و فطرتی پاک یاد کرد و افزود: بنده به عنوان نماینده دولت و روحانیت به عنوان بخش دینی می‌توانیم پاسخگویی نیازهای فرهنگی و مشکلات این عزیزان باشیم.

زرگرپور با بیان اینکه مشکل امروز در کشور تامین منابع مالی، اعتبارات و پول نیست، خاطر نشان کرد: در ابتدای امر عزم و اراده قوی، برنامه ریزی درست و در ‌‌نهایت پول و تامین منابع مالی است.

رسول زرگرپور در ادامه افزود: امیدواریم با عزم و ارادهٔ قوی عشایر غیور و برنامه ریزی منسجم مدیران مربوطه، مشکلات جامعه عشایر را به حداقل برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه کارگروهی برای تهیهٔ یک طرح مشخص به منظور بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی عشایر تشکیل شود، اظهار امیدواری کرد که با نظر حضرت آیت اله طباطبایی و تعهد تامین منابع از طریق دستگاه‌های مربوطه مسائل و مشکلات موجود در این حوزه مرتفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز