خبرگزاری کار ایران

با اعتباری با لغ بر ۳۰ میلیارد ریال و در طول یکسال؛

کلینیک تخصصی درمانی خیریه ابوالفضل(ع) شهر دهق با تلاش خیرین ساخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۶۳

در آئینی با حضور مسئولان شهرستان نجف آباد و جمعی از مردم و خیرین شهر دهق، کلنگ احداثکلینیک تخصصی درمانی موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) شهر دهق به زمین زده شد.

ایلنا: در آئینی با حضور مسئولان شهرستان نجف آباد و جمعی از مردم و خیرین شهر دهق، کلنگ احداثکلینیک تخصصی درمانی موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) شهر دهق به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیرعامل موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) شهر دهق در این مراسم در سخنانی با اشاره به اقدامات و فعالیتهای این خیریه از بدو تاسیس تا کنون گفت: مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) شهر دهق در راستای کمک به بیماران خاص و صعب العلاج در منطقه مهردشت و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای نیازمندان در این منطقه از شهریور ماه ۱۳۹۱ با حمایت جمعی از خیرین و معتمدین شهر دهق راه اندازی شد و تا کنون اقدامات موثری در ارائه خدمات درمانی و حمایتهای مالی از بیماران به ویژه بیماران صعب العلاج در منطقه مهردشت داشته است.

مرتضی ملااحمدی با اشاره به واگذاری یک قطعه زمین به مساحت۱۰۰۰ مترمربع توسط نیکوکار دهقی به نام محمد مجنونی و خانم منور عادلی و همچنین حمایت‌های مالی حاج احمد ربیعی برای احداثکلینیک درمانی تخصصی خیریه حضرت ابوالفضل(ع) شهر دهق گفت: پیش بینی می‌شود با همت خیرین و نیکوکاران و همچنین مسؤولین منطقه این مجتمع درمانی به مدت یک سال آماده بهره برداری و خدمات رسانی کند.

وی افزود: برای احداثاین کلینیک تخصصی که در سه طبقه و زیربنای ۳۰۰۰ متر مربع احداثمی‌شود، اعتباری بالغ بر سی میلیارد ریال نیاز است.

مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) شهر دهق افزود: در این کلینیک، خدمات تخصصی داخلی شامل دیالیز، فیزیوتراپی، سونوگرافی، آزمایشگاه، ‌ام آر آی، دندانپزشکی و رادیولوژی ارائه می‌شود.

وی افزود: هم اکنون درمانگاه خیریه با هدف پوشش درمانی مردم منطقه با بهره گیری از پزشکان مجرب و متخصص به بیماران خدمات رسانی می‌کند.

وی از حمایت مردم منطقه و مسؤولین شهرستان به عنوان بازوی توانمند این خیریه در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های خیریه نام برد و گفت: پس از ثبت قانونی این مؤسسه و کسب موافقت اصولی، تا کنون بالغ بر ۲۳۰پرونده بیماری خاص و صعب العلاج در این خیریه تشکیل شده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات این خیریه ایاب و ذهاب بیماران دیالیزی از درب منزل به بیمارستان است که این مهم به وسیله یک دستگاه آمبولانس اهدایی از شرکت سیمان ساروج انجام گرفته و کلیه اقدامات این مؤسسه برای بیماران رایگان می‌باشد.

مدیرعامل موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) شهر دهق در ادامه به اجرای طرح غربالگری سرطان سینه توسط این مؤسسه در سطح منطقه و طی دو مرحله اشاره کرد و گفت: پس از انجام این طرح یکصد نفر از افراد مشکوک به بیماری سرطان سینه شناسایی شد و برای درمان تشکیل پرونده صورت گرفت.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش‌ام اس توسط متخصصین طب پیشگیری گفت: این مؤسسه تامین کلیه داروهای کمیاب جهت بیماران خاص و پیگیری درمان در کلیه مراکز درمانی در سراسر کشور را به عهده دارد.

ملااحمدی در پایان با اشاره به برگزاری اولین همایش خیرین سلامت منطقه مهردشت توسط این خیریه گفت: این همایش همزمان با اربعین حسینی وبا حضور مسوولین استانی و کلیه خیرین و نیکوکاران منطقه مهردشت برگزار می‌شود.

در ادامه این مراسم ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از خیرین و نیکوکاران منطقه و شهر دهق بویژه برادران ملااحمدی گفت: مشارکت شهروندان شهر دهق در امور خیریه به ویژه در بخش احداثواحدهای درمانی یک مزیت بسیار بزرگ در این منطقه است که امیدوارم با تبدیل بخش مهردشت به شهرستان و ایجاد فرمانداری بسیاری از مشکلات اجتماعی و اقتصادی این منطقه مرتفع شود.

در ادامه محمودی فرماندار نجف آباد در سخنانی ضمن اعلام حمایت همه جانبه از حرکتهای اجتماعی و همچنین تقدیر از خیرین و نیکوکاران شهر دهق گفت: فرمانداری شهرستان نجف آباد از تمام پتانسیل خود جهت تجهیز و تامین امکانات درمانی و فعالیت‌های عام المنفعه استفاده نموده و امیدوارم به زودی شاهد بهره برداری و خدمات رسانی این مجتمع درمانی باشیم.

شایان ذکر است مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) شهر دهق از طریق شماره حساب سیبای بانک ملی جاری ۰۱۰۸۷۰۱۹۸۴۰۰۸ و سپهر بانک صادرات جاری ۰۲۰۹۶۴۴۴۱۰۰۷ آماده دریافت کمکهای نقدی و حمایت‌های مالی هموطنان عزیز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز