خبرگزاری کار ایران

در نشست آموزشی کسب و کار بی‌نیاز از سرمایه اولیه در بخش کشاورزی در اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد:

آشنایی با مشاغل و حرفه‌های مختلف بانوان اولویت اصلی برنامه‌های آموزشی کمیسیون بانوان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۴۰

نشست آموزشی کسب و کار بی نیاز از سرمایه اولیه در بخش کشاورزی توسط کمیسیون بانوان در سالن اجتماعات اتاق اصفهان برگزار شد.

ایلنا: نشست آموزشی کسب و کار بی‌نیاز از سرمایه اولیه در بخش کشاورزی توسط کمیسیون بانوان در سالن اجتماعات اتاق اصفهان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان رییس کمیسیون توسعه توان اقتصادی بازرگانی اتاق اصفهان در ابتدای این نشست گفت: فعالیت‌های اقتصادی بدون سرمایه به عنوان مهم‌ترین دغدغه بانوان مطرح شده است.
زهرا اخوان نسب، از برگزاری نشست‌های آموزشی مشاغل خانگی در بخش‌های مختلف با حضور کار‌شناسان توسط کمیسیون بانوان اتاق خبر داد و گفت: در گام نخست آشنایی با مشاغل و حرفه‌های مختلف که بانوان می‌توانند انجام دهند در اولویت برنامه‌های آموزشی کمیسیون قرار گرفته است.
وی تعداد بیکاران ایران را ۵/۲ میلیون نفر بنا بر آمار صندوق بین المللی پول اعلام کرد و گفت: بانوان بدون توجه به حمایت‌های دولتی باید در راستای ایجاد شغل اقدام کنند.
وی از بانوان خواست که با فرهنگ سازی کار و تلاش در خانواده به مقابله با بیکاری و تاثیرات آن بپردازند و گفت: کسب و کار خانگی می‌تواند به عنوان نقطه شروع فعالیت یک خانواده تلقی شود.
«سمیعی» مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اصفهان در این جلسه نیزگفت: روازنه مصرف کودهای شیمیایی برای هر خانوار اصفهانی ۵/۱۲ گرم و در سال ۱۴۷ گرم است.
وی افزود: تولید سبزیجات به صورت سالم در منازل است ۳۰ تا ۴۰ درصد مصرف کودهای شیمیایی کاهش می‌یابد.
در ادامه این نشست نحوه کاشت سبزیجات و گیاهان زینتی و دارویی در منازل به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز