خبرگزاری کار ایران

در همایش محور دفاتر خدمات شهرستان‌های غرب استان اصفهان اعلام شد:

بازاریابی؛ فروش و مشتری‌مداری در اولویت برنامه‌های دفاتر ICT روستایی‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۷۲

چهارمین همایش دفاتر پیشخوان دولت شهری و ICT روستایی به میزبانی اداره مخابرات خوانسار و با حضور روسای ادارات و مسئولین دفاتر خدمات شهرستانهای گلپایگان, چادگان, فریدون شهر و فریدن برگزار شد.

ایلنا: در این آیین که ۸۰ تن از کارگزاران دفا‌تر حضور داشتند، شرکت کنندگان و مسئولان شرکت مخابرات استان اصفهان بر اهمیت و نقش مخابرات در جامعه و توسعه کشور تاکید کرده و خواستار ایده و تکنیکهای علمی در جهت فروش و بازاریابی از طریق دفا‌تر ICT روستایی شد ند.

به گزارش خبرنگارایلنا ازاصفهان رییس مخابرات خوانسار نیز با ارائه گزارشی از شاخصهای مخابراتی گفت: ۱۶ هزار تلفن ثابت در حال کار و ۲۷ هزار شماره همراه در شهرستان خوانسار است.

اسدی افزود: خوانسار در موقعیت PC و حلقه اتصال شبکه فیبر سراسری قرار گرفته و جایگاه ویژه‌ای برای شهرستان به عنوان یکی از مناطق مخابراتی صدگانه در کشور ایجاد نموده است.

وی مشتری مداری را مورد تاکید قرار داد و آنرا نوعی فرهنگ سازمانی ذکر کرد و از مسئولین دفا‌تر خواست با ابتکار عمل خود در جهت بالا بردن فروش و بازاریابی تلاش نمایند.

وی در خصوص رفع مشکلات که نظارتهای قبلی د ر شهرستان‌ها مشاهده شده بود مطالبی بیان کرد و بر انجام خدمات برابر قرارداد منعقده بین دفا‌تر و شرکت مخابرات و آموزشهای ارائه شده تاکید نمود.

در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ برگزار و سوالات و مشکلات کاری و فنی توسط مسئولین دفا‌تر پیشخوان دولت شهری و ICT روستایی مطرح شد و کار‌شناسان حوزه مشترکین و نظارت دفا‌تر سرکار خانم صبائی و آقای صادقی پاسخگوئی لازم را ارائه نمودند همچنین مقرر شد در خصوص انعکاس برخی از موارد مطروحه به مدیران ارشد شرکت نیز اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز