خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد:

کشف ۳ هزار و ۴۶۶ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۸۴

با اجرای طرح های متعدد توسط پلیس اصفهان طی ۸ ماهه گذشته سال جاری تعداد سه هزار و ۴۶۶ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه دراین شهرستان کشف شد.

ایلنا: با اجرای طرح‌های متعدد توسط پلیس اصفهان طی ۸ ماهه گذشته سال جاری تعداد سه هزار و ۴۶۶ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه دراین شهرستان کشف شد.
به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ «حسن یاردوستی» فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان صبح امروز اظهار داشت: پلیس اصفهان در راستای اجرای شناسایی سارقان و کشف سرقت خودرو طرح‌های متعددی را طی ۸ ماه گذشته سال جاری به اجرا گذاشته و موفق به کشف تعداد ۳ هزار و ۴۶۶ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه شد.
وی با بیان اینکه از این تعداد ۲ هزار و ۴۶۹ مورد اتومبیل و ۹۹۷ مورد نیز موتورسیکلت بوده است، افزود: در جریان این کشفیات تعدادی از سارقان نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده‌اند.
این مقام مسئول تصریح کرد: در این رابطه تعدادی وسیله نقلیه با اصالت مخدوش و تعدادی نیز که تحت تعقیب مراجع قضایی بودند، توقیف شده است.
رئیس پلیس مرکز استان اصفهان ارتقاء احساس امنیت در جامعه را از وظایف ذاتی پلیس برشمرد و افزود: رضایتمندی شهروندان از الویت‌های کاری این پلیس است و در این راه از هیچ خدمتی کوتاهی نخواهیم کرد.
سرهنگ «یاردوستی» در پایان با اشاره به اینکه طرح‌های عملیاتی در شهرستان اصفهان به صورت شبانه روزی در حال انجام است از شهروندان خواست: درصورت برخورد با موارد مشکوک سریعا مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز