خبرگزاری کار ایران

توسط شرکت فولاد هرمزگان محقق شد:

در سال جاری بیشترین میزان اشتغال توسط شرکت فولاد هرمزگان در منطقه ویژه خلیج فارس فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۶۲

شرکت فولاد هرمزگان در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با فراهم‌سازی۳۶۲ فرصت شغلی توانست، در بین ۹۴ شرکت مستقر در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، بیشترین میزان اشتغال را ایجاد نماید.

ایلنا: شرکت فولاد هرمزگان در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با فراهم‌سازی۳۶۲ فرصت شغلی توانست، در بین ۹۴ شرکت مستقر در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، بیشترین میزان اشتغال را ایجاد نماید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر واحد کار، خدمات و اشتغال منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با اعلام این خبر گفت: شرکت فولادهرمزگان در سال ۸۹ با ۸۶۴ نفر، بالا‌ترین رتبه و در سال ۹۰ با ۴۹۰ نفر رتبه دوم، در سال ۹۱ نیز ۵۵۳ رتبه اول و در ۷ ماهه سال‌جاری با ۳۶۲ رتبه نخست اشتغال زایی را به دست آورد.

جهانگیر بشکار، با بیان اینکه نیاز شرکتهای صنعتی نیروی انسانی متخصص و ماهر می‌باشد، اظهار داشت: در سطح منطقه ویژه خلیج فارس از نظر تحصیلات در سال ۹۰، زیر دیپلم ۶۲۶ نفر، دیپلم ۷۰۷نفر، فوق دیپلم ۷۹ نفر و لیسانس ۹۸ نفر و در مجموع ۱۵۱۰ نفر جذب شده‌اند، این در حالیست که میزان اشتغال تعهد شده ۱۲۰۰ نفر بوده است.

وی با تأکید بر اینکه شرکتهای مستقر در منطقه تاکنون هیچ گونه حقوق و مزایای معوقه نداشته‌اند، از تعامل شرکت‌ها بویژه فولادهرمزگان در رعایت حقوق قانونی کارکنان خبر داد.

مدیر واحد کار، خدمات و اشتغال منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در ادامه افزود: با توجه به برنامه‌ها و چشم انداز درخشان فولادهرمزگان، این شرکت پشتوانه بسیار مطمئنی برای صنایع و مراکز علمی استان است و روند روبه رشد صنعتی استان را در این شرکت بخوبی می‌توان مشاهده نمود.

بشکار، با بیان اینکه در آینده باید نزدیک ۱۰ میلیون تن فولاد در این منطقه تولید شود، اقدام ضربتی در مورد تامین نیروی انسانی ماهر را خواستار شد.

وی بیان داشت: صنعت فولاد از صنایع مادر و موثر در استقلال صنعتی و اقتصادی کشور است و در هر منطقه‌ای که احداثشود، باید به آن در تمام زمینه‌ها، فرامنطقه‌ای و ملی نگاه کرد.

مدیر واحد کار و خدمات منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در پایان با اشاره به تهدید‌ها و فشارهای دشمنان به همدلی و تعاملی که بین مدیران شرکت‌ها وجود دارد، اشاره کرد و فعالان عرصه صنعت کشور را رزمندگان و مجاهدان صنعت و اقتصاد در صف مقدم مبارزه علیه استکبار معرفی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز