خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار اصفهان و در آستانه‌ی هفته‌ی بزرگداشت معلولان انجام شد:

کلنگ‌زنی احداثمجتمع سالمندان خیریه محمودیه درخمینی شهر

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۷۷

اولین برنامه گلنگ زنی استاندار اصفهان پس از آغاز مدیریتش دراین شهر، با حضور در شهرستان خمینی شهر و با کلنگ زنی احداثمجتمع سالمندان خیریه محمودیه رقم خورد.

ایلنا: استاندار اصفهان، در آستانهٔ هفتهٔ بزرگداشت معلولان و در جریان کلنگ زنی احداثمجتمع سالمندان موسسهٔ خیریه محمودیه در شهرستان خمینی شهر، گفت: پرداختن به مشکلات معلولان و بی‌سرپرستان و همچنین تحت پوشش قرار دادن این افراد همواره از برنامه‌های دولت در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور افزود: باوجود همهٔ تلاش‌های دولت در این امر طی سال‌های گذشته، متاسفانه مشکلات این افراد هنوز پابرجاست و باید در خصوص کاهش این مشکلات گام برداریم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: مشکلات ناشی از جنگ تحمیلی، بازسازی مناطق جنگی و در سال‌های اخیر تحریم‌های دشمنان، از دلایلی است که دولت نتوانسته در این بخش خوب عمل نکند.

وی فعالیت مجموعه‌های خیریه را در این خصوص دلگرم کننده خواند و افزود: خوشحالیم که افرادی وجود دارند که با گذشتن از مال خود به آن برکت می‌بخشند.

زرگرپور همچنین به وجود بیش از ۴۰۰ موسسه خیریه بزرگ در استان اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: وجود این تعداد موسسه خیریه فعال و موثر در استان که در بخشهای مختلف به وسیلهٔ انسانهای متدین و خیر اندیش اداره می‌شود، مایهٔ فخر و مباهات است.

وی با بیان اینکه خمینی شهر با داشتن ۴۳ خیریه رتبهٔ اول را در امور خیریه در میان شهرستان‌های استان دارد گفت: وجود این تعداد افراد متدین که در راه خدمت رسانی به نیازمندان در استان مشغول فعالیت و خدمت رسانی هستند، باعثافتخار است.

استاندار اصفهان آمادگی خود را برای کمک به انجمن‌های خیریه اعلام کرد و افزود: آنچه باقی خواهد ماند اقامه نماز و کمک به خیریه‌ها و نیازمندان است.

شایان ذکر است استاندار اصفهان در سفر خود به شهرستان خمینی شهر از محل نگهداری معلولین تحت پوشش در این موسسه بازدید نمود و آنان را در مورد تفقد و دلجویی قرار داد ودر پایان از خانوادهٔ مرحوم محمودیه برای انجام این کار خیر تشکر نمود.

گفتنی است مجتمع خیریه سالمندان محمودیه تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان اصفهان در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و با زیربنایی بالغ بر ۷۵۰۰ مترمربع به منظور نگهداری و ارائه خدمات به سالمندان با حضور استاندار اصفهان کلنگ زنی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز