خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان خبر داد:

اختصاص ۱۰۰میلون ریال اعتبار به کتابخانه گلشهر گلپایگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۸۸

برای ترویج فرهنگ کتابخوانی مبلغ ۱۰ میلیون تومان برای احداثکتابخانه شهر گلشهر گلپایگان اختصاص یافته است.

ایلنا: در حال حاضر روزانه به طور متوسط هزار نفر به کتابخانه‌های شهرستان گلپایگان مراجعه می‌کنند این در حالی است که این رقم در سال ۸۸ در حدود ۲۵۰ مراجعه کننده در روز بوده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: برای ترویج فرهنگ کتابخوانی مبلغ ۱۰ میلیون تومان برای احداثکتابخانه شهر گلشهر گلپایگان اختصاص یافته است.
غلامرضا یاوری در جلسه نهضت مطالعه مفید گلپایگان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با مقایسه آمار کتابخانه‌های عمومی شهرستان در سال‌های اخیر اظهار داشت: تعداد اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان از یک هزار و ۸۰۰ نفر در سال ۱۳۸۸ به حدود ۱۰ هزار نفر در سال ۹۲ رسیده است که رشد قابل ملاحظه‌ای را نشان می‌دهد.
وی افزود: در حال حاضر روزانه به طور متوسط هزار نفر به کتابخانه‌های شهرستان گلپایگان مراجعه می‌کنند در حالی که این رقم در سال ۸۸ در حدود ۲۵۰ مراجعه کننده در روز بوده است.
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان با تاکید بر اهمیت مطالعه و کتاب خوانی در بین اقشار جامعه تصریح کرد: در ۴ سال گذشته حدود ۱۰ میلیون جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان تزریق و حدود ۲۰۰ هزار جلد نیز از سوی مردم اهدا شده است که می‌تواند رقم قابل توجهی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز