خبرگزاری کار ایران

در جلسه معارفه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردستان مطرح شد:

با چنگ و دندان باید از عرصه‌های منابع طبیعی حفاظت شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۵۰

با توجه به اینکه وضعیت بارندگی ما نسبت به نُرم جهانی مناسب نیست، لذا باید با چنگ ودندان عرصه های طبیعی را حفظ کرد.

ایلنا: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان در آیین معارفه رئیس جدید منابع طبیعی اردستان گفت: راه برون رفت ازخشکسالی ومواجهه با بحران کم آبی تلاش برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری است بطوریکه بتوان روان آب‌ها را مهار و ذخیره کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ محمد حسین شاملی اظهار داشت: از وسعت یک میلیون و دویست هزار هکتار شهرستان میزان یک میلیون هکتار به نام دولت سند صادر شده است بطوریکه اردستان از شهرستان‌های پیشرو در تثبیت مالکیت دولت است.

وی اضافه کرد: تثبیت مالکیت دولت بستری است که سرمایه گذاری در عرصه‌ها را برای سرمایه گذاران فراهم می‌آورد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان ادامه داد: درسطح شهرستان اردستان ۶ میلیارد تومان تاکنون طرح آبخیزداری اجرا شده واکنون ۱۰ میلیارد تومان طرح آماده اجرا داریم. وی به وجود ۱۱۰هزار هکتار کانون بحرانی اشاره وگفت: حفظ تاغ زارهای موجود، حیات شهرستان را حفظ می‌کند زیرا هردرخت ولو خشکیده بعنوان یک بادشکن عمل می‌کند و از فرسایش جلوگیری خواهد کرد.

در پایان از تلاشهای مجید خداپرستان تقدیر بعمل آمد و اللهیاری بعنوان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردستان معرفی شد. گفتنی است اللهیاری دارای ۱۵ سال سابقه خدمت در جهاد کشاورزی است و کار‌شناس ارشد زراعت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز