خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان خبر داد:

آماده‌سازی اطلس نیازمندی‌های منطقه ۱۵ اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۶۰

راه اندازی اطلس نیازمندی‌ها در معاونت برنامه ریزی و پژوهش و اطلاعات در منطقه ۱۵ به الکترونیکی شدن شهرداری در این منطقه کمک می‌کند.

ایلنا: راه اندازی اطلس نیازمندی‌ها در معاونت برنامه ریزی و پژوهش و اطلاعات در منطقه ۱۵ به الکترونیکی شدن شهرداری در این منطقه کمک می‌کند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ شهردار اصفهان با بیان این مطلب گفت: خوراسگان از نظر جغرافیایی در دل اصفهان قرار داشت و با توجه به وجود باغ رضوان، میدان میوه و تره بار و اشتراکات مرز با منطقه ۴ الحاق آن به اصفهان ضروری بود.
سید مرتضی سقائیان‌نژاد با بیان اینکه مذاکراتی برای تغییر کاربری کارخانه قند اصفهان برای احداثشهرک سینمایی با بنیاد مستضعفان انجام شده است، افزود: کارخانه ۹۰ هکتاری قند در این منطقه جابه جا می‌شود و در این محل شهرک سینمایی یا ستی سن‌تر احداثمی‌شود که بدون تردید اجرای هر یک از این طرح‌ها در توسعه این منطقه موثر خواهد بود.
شهردار اصفهان از هویت شهر خوراسگان به عنوان یکی از مزایای بزرگ این منطقه یاد کرد و اظهار داشت: سلمان محمدی از این دیار بوده است و این امر یک شاخصه بسیار مثبت برای اصفهان و این منطقه است و شهروندان ساکن در منطقه ۱۵ بومی، اصیل و غیرمهاجر هستند.
سقائیان‌نژاد با بیان اینکه اطلس نیازمندی‌ها در معاونت برنامه ریزی و پژوهش و اطلاعات در منطقه ۱۵ آماده شده است، تصریح کرد: توسعه شبکه فیبر نوری به منطقه ۱۵ در بودجه سال آینده پیش بینی شده است تا شهرداری الکترونیکی در این منطقه از شهر تحقق یابد.
وی به توسعه شبکه خطوط بی. آر. تی در این منطقه اشاره کرد و ادامه داد: برای رفاه و آسایش شهروندان راه اندازی خط بی. آر. تی در جی و خوراسگان در دستور کار قرار دارد تا سرویس دهی به باغ رضوان نیز تسهیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز