خبرگزاری کار ایران

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان خبر داد:

تولید ۵۰ درصد از محصولات سیفی و سبزی استان اصفهان در شهرستان فلاورجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۵۵

فلاورجان با داشتن خاک مناسب سالیانه ۸۳ هزار تن محصولات صیفی و سبزی استان را تامین می‌کند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی اصفهان در آیین تودیع و معارفه مدیریت جهاد کشاورزی فلاورجان، این شهرستان را قطب کشاورزی اصفهان دانست و افزود: کشاورزان شهرستان فلاورجان دارای توانمندی‌های زیادی در راستای افزایش بهره وری در باغبانی زراعت و دامداری هستند و تشکل‌های مردمی بخش کشاورزی موفقی را در این شهرستان شاهد هستیم.

اصغر محسن‌زاده کرمانی با اشاره به اینکه عملکرد برداشت اکثر محصولات در این شهرستان از عملکرد استانی بالا‌تر است تاکید کرد: سالانه سه میلیون اصله نهال سالم در استان تولید می‌شود که یک میلیون آن متعلق به شهرستان فلاورجان است.

معاون توسعه و بهبود نیروی انسانی جهاد کشاورزی اصفهان نیز در این مراسم گفت: از ۶۳۶ شهید جهاد کشاورزی استاناصفهان ۱۲۰ شهید جهادگر از شهرستان فلاورجان می‌باشد که این نشان از ایثار مردم این خطه دارد.

علی محمدی با بیان اینکه ۹۲ پست جهاد کشاورزی شهرستان فلاورجان را ۳۲ نفر اداره می‌کنند افزود: در جهاد کشاورزی استان دو هزار و ۵۴۶ پست سازمانی داریم که برای این تعداد پست فقط هزار و ۲۰۰ نفر پرسنل داریم.

گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات احمدرضا اسماعیلی تجلیل و حسن کاظمی به عنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فلاورجان منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز