خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان درمراسم تودیع و معارفه مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان تاکید کرد:

سهم خودروها در آلودگی هوای اصفهان بالاترین درصد است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۹۹

درحال حاضر ۷۰درصد از آلودگی هوا مربوط به خودرو ها، ۲۰ درصد مربوط به دو نیروگاه و تنها ۱۰ درصد مربوط به صنایع است؛ در این زمینه صنایع متهم سوم در بحثآلودگی هوا ی اصفهان به شمار می آیند.

ایلنا: استانداراصفهان، درمراسم تودیع و معارفه مدیر عامل فولاد مبارکه با اشاره به اینکه اصفهان اولین استان صنعتی کشوربشمار می‌رود ادامه داد: درحال حاضر۱۰ هزار واحد صنعتی در استان اصفهان، گفت: در استان اصفهان ۶۸ ناحیه و شهرک صنعتی وجود دارد که ۱۵ درصد ارزش افزوده بخش صنعت و همچنین ۷۰ درصد فولاد کشور در استان اصفهان تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور، با تاکید بر اینکه دارا بودن رتبه اول استان در بخش صنعت یک پتانسیل غنی محسوب می‌شود، گفت: استان اصفهان می‌تواند با استفاده از موقعیت جغرافیایی متمایز و همچنین تعامل و همکاری نیروی متخصص و ماهر، شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌های تزار اول در استان با بخش صنعت به موفقیت‌های خوبی دست یابد.

وی با تاکید بر اینکه صنایع باید از پتانسیل عظیم علمی که در اصفهان وجود دارد حداکثر استفاده را ببرند، افزود: صنایع باید با ارتباط قوی با مراکز علمی این پتانسیل غنی و دانشگاهی به صورت مستمر و دائمی برخوردار شوند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در جهان پیشرفته امروز تامین بخشی از هزینه‌های اجتماعی توسط صنعت یک اصل کاری و پذیرفته شد به حساب می‌آید، اظهار داشت: وقوع این امر هم برای ایجاد برند و هم برای ایجاد هم افزایی و مشارکت صنایع در هزینه‌های اجتماعی سودمند خواهد بود.

زرگرپور، با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه در هزینه‌های مترو و تکمیل ورزشگاه نقش جهان، هزینه‌های اجتماعی را مد نظر داشته است، افزود: هرچه نرخ مشارکت بیشتر باشد نشانهٔ بلوغ آن شرکت خواهد بود.

وی ضمن اینکه از صنایع خواست که در طرح کاهش آلودگی هوا همکاری و همیاری لازم را با مدیریت استان داشته باشند، اظهار داشت: شرکت فولاد مبارکه بر اساس استاندارد‌های آلایندگی از لیست آلوده کنندگان خارج شده است و لازم است دیگر صنایع نیز در این مسیر گام بردارند که این امر مطالبه اصلی و اساسی مردم به شمار می‌آید.

زرگرپور، با بیان اینکه باید تمام تلاش‌های مدیران و مسئولین در راستای اقامهٔ دین خدا باشد، گفت: با حرکت در این مسیر تولید و رونق زیاد شده و خیروبرکت در زندگی دنیوی و اخروی افزون خواهد شد.

گفتنی است، در این مراسم بهرام سبحانی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت فولاد مبارکه اصفهان معرفی شد و از زحمات محمدمسعود سمیعی‌نژاد تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز