خبرگزاری کار ایران

در نمایشگاه تخصصی محیط زیست، انرژی و صنعت پاک کشور صورت گرفت:

اختصاص غرفه برتر به شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۴۸

شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در اولین همایش ملی و نمایشگاه تخصصی محیط زیست، انرژی و صنعت پاک عنوان غرفه برگزیده را به خود اختصاص داد.

ایلنا: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در اولین همایش ملی و نمایشگاه تخصصی محیط زیست، انرژی و صنعت پاک عنوان غرفه برگزیده را به خود اختصاص داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، معاون پژوهشی دانشگاه تهران در اولین همایش ملی محیط زیست، انرژی و صنعت پاک به وجود بحران آب اشاره کرد و گفت: هم اکنون کمبود آب در برخی از استانهای کشور رقم خورده است و یکی از راههای برون رفت از بحران کم آبی بازچرخانی آب است و می‌توان از طریق این فرایند تاحدودی از تبعات بحران کم آبی کاست که در این راستا شرکتهای آب و فاضلاب می‌توانند با ارتقاء تجهیزات و تکنولوژی در تصفیه خانه‌های فاضلاب در فرآیند بازچرخانی آب بسیار مؤثر باشند و از پساب در بخش صنعت و کشاورزی غیرمثمر استفاده نمود.
عبدلی با بیان اینکه دراین نمایشگاه بیش از ۳۰ غرفه از شرکت‌ها، مراکز آموزش عالی، نهاد‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی حضور یافتند افزود: در این همایش دفتر تجهیز منابع مالی و توسعه مشارکت غیر دولتی شرکت آبفا استان اصفهان با ارائه مقاله‌ای با موضوع مدیریت تقاضای منابع آب در اصفهان با استفاده از روش بازچرخانی پساب در صنعت فولاد مبارکه پرداخت که بسیار مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز