خبرگزاری کار ایران

در تاریخ ۲۰ و ۲۱ آذرماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود:

همایش ملی مهندسی صنایع و مدیریت پایدار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۳۲

بالابردن روحیه علمی و عزت نفس در اساتید و دانشجویان، ارتقاء فعالیتهای پژوهشی مسطح با فرایند آموزشی و نیز ارتباط موثر دانشگاه با صنعت و جامعه از اهداف برپایی همایش ملی مهندسی صنایع و مدیریت پایدار است.

ایلنا: رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان گفت: همایش ملی مهندسی صنایع و مدیریت پایدار با شعار «فرصت‌ها و چالش‌ها در تبلور حماسه اقتصادی» با حضور صاحبنظران داخلی و خارجی را در ۲۰و۲۱ آذرماه امسال برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان امینی؛ گفت: بالابردن روحیه علمی و عزت نفس در اساتید و دانشجویان، ارتقاء فعالیتهای پژوهشی همسطح با فرایند آموزشی و نیز ارتباط موثر دانشگاه با صنعت و جامعه از اهداف برپایی این همایش ملی است.

محسن امینی با بیان اینکه این همایش در ۱۲ محور تخصصی و در راستای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی برگزار خواهد شد، افزود: این واحد با دارا بودن بیش از ۴۵ عضو هیات علمی تمام وقت دارای پتانسیل بسیار خوبی است که می‌تواند به اهداف تعیین شده پژوهشی و ارتباط با صنعت و دانشگاه دست یابد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان ۱۲ رشته در حال تصویب دارد که نیمی از آن‌ها مقطع کار‌شناسی ارشد است.

در ادامه این نشست دبیر علمی همایش ملی مهندسی صنایع و مدیریت پایدار نیز گفت: اعضای کمیته علمی همایش ۴۰ نفر از دانشگاه‌های بر‌تر سطح کشور و بین المللی از کشورهای مالزی، آلمان، کانادا، قطر و الجزایر بوده که ۲۵ نفر آن‌ها اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهد.

سید مهدی همایونی گفت: از ۲۰۰ مقاله رسیده، ۱۰۰ مقاله شامل ۶۵ مقاله در قالب سخنرانی و ۳۵ مقاله در قالب پوس‌تر طی دو روز برگزاری همایش در ۱۲ جلسه ارائه می‌شود.

وی افزود: ۱۰ مقاله بر‌تر در نشریه‌های معتبر بین المللی و داخلی در سال آینده به چاپ می‌رسد و همه ۱۰۰ مقاله نیز در مجموعه‌ای گردآوری و منتشر می‌شود.

وسیلی معاون پژوهش و فناوری واحد لنجان و دبیر اجرایی این همایش نیز با اشاره به استقبال خوب صورت گرفته از همایش، اظهار امیدواری کرد که با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، این همایش در سال آینده به صورت بین المللی برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز