خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق اصفهان بازرگانی اصفهان:

فرصت سرمایه‌گذاری در زیر ساخت‌های اصفهان برای سرمایه گذاران وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۳۸

فرصت سرمایه گذاری در زیر ساخت‌های صادراتی و تولیدی استان اصفهان برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی وجود دارد و سرمایه گذاران چینی می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

ایلنا: رییس اتاق اصفهان بازرگانی اصفهان نیز در دیدار با نایب رییس شورای توسعه تجارت گوانجو چین با اشاره به اینکه استان اصفهان صنعتی‌ترین استان در کشور ایران است و در بخش تولیدات نساجی و صنایع غذایی جایگاه ویژه‌ای دارد افزود: برای توسعه سطح روابط دو استان(اصفهان و گوانجو) برگزاری نمایشگاه‌های مشترک بین دو استان گامی موثر در شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت‌های تجاری دو طرف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، خسرو کسائیان؛ با بیان اینکه گوانجو و اصفهان می‌توانند در بخش‌های صنعتی و معدنی همکاری‌های نزدیکی داشته باشند اظهار داشت: در شرایطی که اقتصاد ایران سال‌هاست که در زیر ابر‌ها پنهان شده است چینی‌ها توانسته‌اند از فرصت‌های پیش آمده بهترین استفاده را کنند.

وی به ساخت بندرخشک در شرق اصفهان اشاره کرد و گفت: فرصت سرمایه گذاری در زیر ساخت‌های صادراتی و تولیدی استان اصفهان برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی وجود دارد و سرمایه گذاران چینی می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

کسائیان، ضمن استقبال از سرمایه گذاران چینی در استان اصفهان گفت: ایجاد روابط تنگاتنگ بین دو اتاق بازرگانی اصفهان و گوانجو می‌تواند به توسعه روابط فعالان اقتصادی دو طرف کمک کند.

رسول محققیان؛ مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: فضای نمایشگاهی موجود اصفهان در حدود ده هزار متر مربع است و این شرکت با خرید زمینی بالغ بر ۴۵۰ هزار متر مربع خواستار ایجاد بزرگ‌ترین نمایشگاه خاورمیانه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز