خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره روابط عمومی مخابرات استان اصفهان خبر داد:

۱۳۵ درگاه ارتباطی مخابرات اصفهان و مردم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۶۵

درگاه ارتباطی شرکت مخابرات استان اصفهان و مردم برای ارایه راهکار ارتباطی مستقیم با مشترکین این شرکت شروع به کار کرد.

ایلنا: رئیس اداره روابط عمومی مخابرات استان با اشاره به اینکه قبلا پاسخگویی به شکایات بازرسی از طریق ۱۲۰ انجام می‌شد به منظور آنکه ارتباطات مردم به راحتی انجام و بتوانند شکایات خود را ارایه نمایند سامانه ۱۳۵ جایگزین ۱۲۰ شد که علاوه بر رسیدگی به شکایات ارتباطات مردمی نیز از طریق تماس بااین شماره انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مجتبی علم الهدی افزود: از آنجایی که مخابرات در کنار مردم و همیشه با مردم بوده و به بیان مدیرعامل این شرکت یک نهاد اجتماعی است، لذا برای سهولت مشترکین شماره ۱۳۵ آماده دریافت درخواست شکایات از سرویس‌های مخابراتی وپل ارتباطی با مردم است تا به نوعی به مسئولان اجرایی شرکت مخابرات استان اصفهان منتقل کند. همچنین شماره تلفن ۹۹۹۰ پاسخگوی مشکلات تلفن همراه و ۲۰۲۰ درخصوص اینترنت پرسرعت و سامانه پرداخت تلفنی ۱۸۱۸ برای پرداخت قبوض ارایه خدمت می‌نمایند.

وی افزود: خدمات نصب وراه اندازی ADSL ثبت نامی از طریق شماره ۲۰۲۰ رایگان است و از شهروندان تقاضامندیم در صورت هرگونه تخلف برای نصب رایگان ADSL مراتب را سریعا به اداره روابط عمومی این شرکت و یا تماس با شماره ۱۳۵ اعلام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز