خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی استان اصفهان تاکید کرد:

باید یک مدل و الگوی مناسب در خصوص خوابگاه‌های دانشجویی ارائه شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۷۴

خوابگاه جانشین و جایگزین خانه و محلی است که دانشجو دوران کودکی، نوجوانی و جوانی خودرادرآن سپری کرده است.

ایلنا: مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی استان اصفهان گفت: خوابگاه جانشین و جایگزین خانه و محلی است که دانشجو دوران کودکی، نوجوانی و جوانی خود را در آن سپری کرده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجه الاسلام والمسلمین محمد قطبی با بیان اینکه «فضای عمومی فرهنگی خوابگاه» از موضوعات جلسه آتی شورای فرهنگ عمومی‌ست افزود: برگزاری این نشست قبل از جلسه شورای فرهنگ عمومی منجر به هم‌اندیشی بهتر می‌شود و دستگاه‌های شرکت کننده پیشنهادات خود را که می‌تواند در سطح استان اجرایی شود به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی ارایه دهند تا پس از جمع بندی در جلسه شورای فرهنگ عمومی مطرح شود.

وی ارایه یک مدل و الگوی مناسب در خصوص خوابگاه‌های دانشجویی درجلسه شورای فرهنگ عمومی را باعثانسجام و هماهنگی بین فعالیت‌های خوابگاهی در سطح استان دانست و در ادامه گفت: همچنین مصوبه شورای فرهنگ عمومی موجب می‌شود دستگاه‌هایی که می‌توانند در این زمینه کمک نمایند راهکار و الزام قانونی داشته باشند و شاخص‌های خوابگاه‌های بر‌تر معرفی شوند و خوابگاه‌های دانشجویی با درنظر گرفتن معیارهای مشخص رتبه بندی شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به نیاز دانشجویان به آموزش‌های فرهنگی هنری افزود: با ارایه مجوز کانون‌های فرهنگی هنری و موسسات فرهنگی هنری درخوابگاه‌ها و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی و کارآفرینی می‌توان دانشجویان را دراین زمینه تقویت نمود.

وی اظهارداشت: اقدامات اولیه جهت ایجاد مشاغل خوابگاهی انجام شده است و با این گونه اقدامات و پرکردن اوقات فراغت دانشجویان با فعالیت‌های مثبت می‌توانیم شاهد کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشجویان باشیم.

گفتنی است کارگروه بررسی دستورجلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور نمایندگان تعدادی از دستگاه‌های فرهنگی استان اصفهان در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز