خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۵ اصفهان خبرداد:

ایجاد فضای سبز بر بام ابنیه عمومی منطقه ۵ اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۳۰

استفاده از بام سبز در برخی ساختمانها به منظور بهره برداری از حداقل فضاهای موجود در توسعه و گسترش فضای سبز و ایجاد زیبایی بصری بسیار موثر است.

ایلنا: شهردار منطقه ۵ اصفهان با بیان این مطلب گفت: استفاده از ظرفیت ها و امکانات برای توسعه فضای سبز با جلب مشارکت شهروندان از رویکردهای اصلی منطقه است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ حمیدعصارزادگان افزود: در این راستا به منظور توسعه فضاهای سبز، بام سرویس بهداشتی پارک سپاهان شهر با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیون تومان به فضای سبز تبدیل شد.
وی تصریح کرد: بام سبز ضمن ایجاد زیبایی و کاهش خشونت و نازیبایی مصالح ساختمانی باعثمی شود در مناطقی مانند منطقه ۵ که زمین از ارزش بالایی برخوردار است بتوان از حداقل فضای موجود در راستای ایجاد فضای سبز و در جهت گیری کلی کمک به توسعه پایدار شهر استفاده کرد.
عصارزادگان با بیان اینکه با شروع این حرکت در سپاهان شهر در آینده نیز بام دیگر ابنیه منطقه به فضای سبز تبدیل می شود، تاکید کرد: گیاهان نقشی اساسی در آرامش انسانها، تصفیه هوا، حفظ منابع و… ایفا می کنند.
وی همچنین به نصب آبنمای ورودی کوی امام جعفرصادق(ع) اشاره کرد و ادامه داد: آبنمای ورودی کوی امام جعفر صادق مانند رحل قرآن است که با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نصب شده است.
شهردار منطقه ۵ اصفهان اظهار داشت: ساماندهی پارکهای کوی امام جعفرصادق(ع) در راستای برنامه های محله محور انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز