خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان عنوان کرد:

اصفهان رتبه دوم ساختمان‌سازی را در کشور دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۲۶

افزایش ساخت و سازهای شهری و به تبع آن تراکم جمعیت باعثشده تا سازمان آتش نشانی اصفهان در حمایت از مدیریت شهری به دنبال راهکار‌ها و شیوه‌های اجرایی مناسب جهت کاهش ضریب آسیب پذیری شهر در مقابل آتش سوزی و حوادثساختمانی باشد.

با توجه به اینکه که شهر اصفهان پس از تهران در رتبه دوم ساخت و ساز کشور قرار گرفته است، لزوم و ضرورت تامین ایمنی در هر دو بخش ایمن سازی و ایمنی ساختمان‌ها بیش از پیش نمایان شده است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اعلام این مطلب اظهار داشت: مرکز آمار ایران اعلام کرده است که در سال ۹۱ پس از شهر تهران، اصفهان با صدور ۲۲ هزار پروانه ساخت و ۲۲۶ هزار واحد مسکونی در رتبه دوم ساختمان سازی قرار گرفته است.
بهزاد بزرگزاد گفت: افزایش ساخت و سازهای شهری و به تبع آن تراکم جمعیت باعثشده تا سازمان آتش نشانی اصفهان در حمایت از مدیریت شهری به دنبال راهکار‌ها و شیوه‌های اجرایی مناسب جهت کاهش ضریب آسیب پذیری شهر در مقابل آتش سوزی و حوادثساختمانی باشد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تاکید کرد: تدوین و اجرای آیین نامه‌های پیشگیری، محافظت بنا‌ها در برابر حریق و ایجاد و توسعه ایستگاه‌ها و توسعه تدابیر و تعلیمات اطفاء حریق از جمله این راهکار‌هاست.
بزرگزاد ادامه داد: واحد پیشگیری این سازمان با استفاده از کار‌شناسان در مراحل ساخت و ساز در کنار سازندگان بناهای مسکونی، تجاری، صنعتی و عمومی است تا از رعایت کلیه استانداردهای ایمنی در این خصوص اطمینان حاصل کند.
وی اظهار داشت: این سازمان در راستای شعار شهرداری اصفهان جهت ایجاد شهری پایدار در کنار ایجاد تدابیر فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تلاش کرده است تا ایمنی را که دارای ضریب اهمیت بالایی است را در تمامی حوزه‌های شهری تامین کرده و از سوی دیگر با افزایش ایستگاه‌های آتش نشانی و به روز نگه داشتن تجهیزات خود را برای مواجه با هرگونه حادثه‌ای آماده نگه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز