خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

نرخ بیکاری اصفهان بالاتر از متوسط کشوری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۷۱

استان اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان کشور، نرخ بیکاری آن از متوسط نرخ بیکاری کشور بالاتر است.

ایلنا: استان اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان کشور، نرخ بیکاری آن از متوسط نرخ بیکاری کشور بالاتر است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، استاندار اصفهان، با تاکید بر اینکه اولین وظیفه ما کاهش نرخ بیکاری در استان است، اظهار داشت: این امر باید در قالب کمیته‌های اشتغال مورد بررسی قرا گیرد.

رسول زرگرپوربا تاکید بر اینکه در کنار کاهش نرخ بیکاری باید در راستای افزایش نرخ اشتغال گام برداریم افزود: در اصفهان ۱۰ هزار واحد صنفی و ۲۵۰ هزار نفر شاغل در واحد‌های صنعتی حضور دارند که این واحد‌ها ۱۵ درصد تولید ناخالص ملی را بر عهده دارند.

وی با اشاره به فضای کارگری و مشکلات موجود در این بخش، بیان داشت: در شرایط اقتصادی امروز کشور باید محیط‌های کارگری را سالم نگه داشته و مسائل و مشکلات آن‌ها را رصد کنید.

زرگرپور در خصوص مسائل مربوط بیمه تامین اجتماعی کارگران، تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع، مسائل کارگری و اشتغال در اولویت فعالیت‌ها قرار گیرد و باید مسائل کارگری و موضوع اشتغال در اولویت فعالیت‌ها قرار گیرد.

استاندار اصفهان به مسکن مهر اشاره کرد و بیان داشت: دولت با انگیزه بیشتر به تعهدات خود در خصوص مسکن مهر پایبند است و آن‌ها را پیگیری می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز