خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در دیدار با مدیرکل و معاونین اداره استاندارد استان مطرح کرد:

استان اصفهان دارای بستری مناسب برای تبدیل شدن به الگوی استاندارد سایر استان هاست

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۴۳

استاندارد سازی باقیات الصالحات است برای کسانی که در این زمینه فعالیت دارند و محقق کننده ایده های دولت برای صادرات، تولید، مدیریت بحران است.

ایلنا: استاندار اصفهان در دیدار با مدیرکل و معاونین استاندارد استان، با اشاره به اهمیت بسیار بالای استاندارد سازی در جامعه، استان اصفهان را دارای بستری مناسب برای تبدیل شدن به الگوی استاندارد سایر استان ها دانست.

به گزارش ایلنا ازا اصفهان رسول زرگر پور، با توجه به اینکه استان اصفهان قطب صنعت کشور محسوب میشود گفت: اصلاً استاندارد در این استان است که معنا می یابد و به همین تناسب اداره کل استاندارد استان نیز باید الگوی سایر استانها باشد.

وی افزود: میخواهیم در آینده نزدیک اصفهان را در همه ابعاد به طراز اول در کشور برسانیم و سهم اداره کل استاندارد در این خصوص سهم بالا و نقش تاثیر گذاری است و بالا بودن جایگاه استاندارد استان در بین سایر استانها نیز برای ما اهمیت دارد.

استاندار اصفهان با اشاره به انتخاب ۷ واحد و آزمایشگاه نمونه کشوری از این استان در سال جاری گفت: این نشان می دهد که ظرفیت های بسیار بالایی در استان وجود دارد و حقیقتاً شأن استان اصفهان نیز غیر از این نیست.

وی فعالیت در حوزه استاندارد و استاندارد سازی را باقیات الصالحات بر شمرد و گفت: تمام وجوه خلقت خداوند نیز بر اساس استاندارد های عظیم و شگفت آور آفرینش الهی بوده و درقران کریم هم بارها به رعایت قسط و عدل و میزان تاکید فرموده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز