خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی شهرکرد:

مشکلات آبی بین استان‌های چهار محال بختیاری، اصفهان و خوزستان با تعامل و درایت قابل حل است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۵۶

در فصل بهار و تابستان بخشی از مردم خوزستان برای فرار از گرما به استان چهار محال و بختیاری سفر می کنند اما متاسفانه با ورود مسافران به این استان امکانات گردشگری برای انان به اندازه کافی وجود ندارد.

ایلنا: رئیس اتاق بازرگانی شهرکرد، در دومین نشست مشترک روسای اتاق‌های بازرگانی منطقه چهار کشور در اصفهان، با توضیح در رابطه با مشکلات آب زاینده رود گفت: مشکلات آبی بین استان‌های چهار محال بختیاری، اصفهان و خوزستان با تعامل و درایت قابل حل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان سیدمحمدرضا سیدنبوی، از نبود زیرساخت‌های گردشگری در استان چهار محال و بختیاری خبر داد و گفت: در فصل بهار و تابستان بخشی از مردم خوزستان برای فرار از گرما به این استان سفر می‌کنند ولی امکانات گردشگری برای انان به اندازه وجود ندارد.

وی تنگ نظری مسوولین را یکی از مشکلات بخش گردشگری عنوان کرد و گفت: با وجودی که سرمایه گذاران خواستار فعالیت در بخش گردشگری می‌باشند ولی متاسفانه مجوز‌ها به سختی صادر می‌شود.

رییس اتاق بازرگانی یزد نیزدر این نشست خواستار تعامل اتاق‌های بازرگانی با سازمان میراثفرهنگی، معاونت برنامه ریزی استانداری و سازمان‌های مسوول شد و گفت: جمع بندی جلسات در دبیرخانه منطقه جمع آوری و راهکارهای اجرایی ارایه شود.

محمدرضا قمی، از برگزاری همایش ملی رشد اقتصادی و نقش بخش خصوصی در بهره وری در بهمن ماه آینده خبر داد و گفت: بخش گردشگری نیز می‌تواند یکی از موضوعات این دو همایش باشد تا با بررسی فرصت‌ها و تهدید‌ها این بخش راهکارهای اجرایی و عملیاتی مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز